Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
-
airhead
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1328
- Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:46 am
- Bouwjaar Bus: 1978
Bericht
door airhead » wo sep 19, 2007 11:38 am
Dubbel schuiver schreef:Als ik de balkjes achterop het kofferdeksel zo zie liggen denk ik dat ze de achterkant gaan optillen. Word wel een zwaar klusje. Zeker als de moter er nog in zit.
Voor de rest zou ik never nooit zo de weg op gaan. Wat een .......! (puntjes zelf in te vullen)
Ach, ik zou dat best doen hoor ..... #-o maar om dan ook nog te gaan tanken?????
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » do sep 20, 2007 20:48 pm
onderdelen nodig? PB maar!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » do sep 20, 2007 20:49 pm
onderdelen nodig? PB maar!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » do sep 20, 2007 20:55 pm
achterruitwisser?
onderdelen nodig? PB maar!
-
Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Airtime » di sep 25, 2007 11:16 am
Het blijft toch raar...
Easy!
-
Thijs84
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4840
- Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Katwijk aan zee
Bericht
door Thijs84 » di sep 25, 2007 22:48 pm
da's een gek ding. Een zelf maak van een t1 of een t2??
zij die vielen zijn gevallen
-
airhead
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1328
- Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:46 am
- Bouwjaar Bus: 1978
Bericht
door airhead » di sep 25, 2007 23:02 pm
Da's echt een mengeling van T1, T2a en b. Hoe krijgen ze het voor elkaar want het ziet er niet 'slecht' uit.
Apart uitlaatje ook wel; lijkt vanaf achter terug te lopen naar het midden en dan weer met een bocht naar achter en voor het achterwiel naar buiten.
Heeft iemand meer info over dit 'ding'?
-
Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Airtime » wo sep 26, 2007 8:17 am
airhead schreef:Heeft iemand meer info over dit 'ding'?
Dit is een Braziliaanse T2, origineel VW. Verschillen met een Duitse T2(b): een t2b met t1 klapdeuren, een linkpin vooras 8) , irs achter, 5gaats trommels en t2a bumpers.
Dit 'ding' komt overigens naar Nederland als ik het goed heb. Iemand van Keversite zit nu in/op Curacao en heeft daar deze bus gekocht. Hij gaat van de week in de container.
Laatst gewijzigd door
Airtime op wo sep 26, 2007 12:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Easy!
-
Max
- Luchtgekoeld
- Berichten: 8140
- Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
- Locatie: Over de IJssel
Bericht
door Max » wo sep 26, 2007 9:19 am
airhead schreef:Heeft iemand meer info over dit 'ding'?
De zogenaamde T2c
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
-
airhead
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1328
- Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:46 am
- Bouwjaar Bus: 1978
Bericht
door airhead » wo sep 26, 2007 10:20 am
Airtime schreef:Dit is een Braziliaanse T2, origineel VW. Verschillen met een Duitse T2(b): een t2b met t1 klapdeuren, een linkpin vooras 8) , irs achter, 5gaats trommels en t2a bumpers.
Dit 'ding' komt overigens naar Nederland als ik het goed heb. Iemand van Keversite zit daar nu en heeft deze bus gekocht. Hij gaat van de week op de container.
Het lijken meer T1 bumpers (zonder de opstap) en de achterkant is weer een combinatie van T1 (motor- en achterklep) en T2b (achterlichten).
En dan nog de dichte wielen, geen schijfremmen blijkbaar.
Wat is een
linkpin vooras en
irs achter?
-
klaas
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2991
- Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: alkmaar
-
Contacteer:
Bericht
door klaas » wo sep 26, 2007 10:21 am
deze kwam ik vorige week tegen op de A12
heel apart caravanetje met een groot pak drinken achterop.
Zag er leuk uit.
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?
-
Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Airtime » wo sep 26, 2007 12:07 pm
airhead schreef:En dan nog de dichte wielen, geen schijfremmen blijkbaar.
Dat klopt, dat had ik ook al gezegd.
airhead schreef:Wat is een linkpin vooras en irs achter?
Een linkpin vooras is een vooras zonder fusee
kogels, maar fusee
pennen, als bij een spijlbus. IRS staat voor Independent Rear Suspension, dus een homokinetenbak en -ophanging.
Easy!
-
Robert
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3197
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 14:56 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
Bericht
door Robert » wo sep 26, 2007 12:10 pm
klaas schreef:
deze kwam ik vorige week tegen op de A12
heel apart caravanetje met een groot pak drinken achterop.
Zag er leuk uit.
Via Google kom ik hier op uit:
http://www.adez.com/nl/
Groeten,
Robert 8)
Member of ACF
-
AirBus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: do feb 01, 2007 13:56 pm
Bericht
door AirBus » wo sep 26, 2007 12:23 pm
Lol is actie van Unilever...
8)
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » vr sep 28, 2007 11:40 am
Een triplecab?
onderdelen nodig? PB maar!