toch ook maar even voorstellen hier !!

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
paul

toch ook maar even voorstellen hier !!

Bericht door paul » zo apr 26, 2009 2:51 am

Hallo allemaal

ik ben paul zelf nog geen bus maar die gaat er zeker komen ben namelijk al een poosje vw gek mijn zwager had een brilletje (kever) die vond ik helemaal te gek toen de tijd en ben zelf helemaal wild van de t1 of te wel de spijlbus vind het een heel mooi model met zijn eigen uitstraling en vind nu nog steeds dat iedere vw bus zijn eigen eigen geluid heeft , naast de vw heb ik ook nog een andere liefde en wel de motorfiets yamaha virago en ben daar ook heel actief in website en forum en zelfs binnen de club aldaar .
Maar goed meer over mijzelf ik ben 47 jaar en januari 2009 , 25 jaar getrouwd met de mooiste en liefste vrouw van nederland en omstreken we hebben samen twee hele mooie dames op de wereld gezet waar we heel veel van houden en trots op zijn . We hebben beide een hobby waar we elkaar vrij in laten qau tijd enzo , dan vragen jullie je af hebben jullie nog wel een leven samen ?? uhh ja we zijn geinteresseerd in de hobby van beide .
We hebben beide een hulpverlenings beroep en daardoor laten we elkaar vrij in het doen en laten om werk stress te doen te verwerken (werkt bij ons perfect al meer dan 25 jaar )
Ik heb het monteurs diploma zware motorvoertuigen en machinebankwerker/lasser op zak en werk nu nog naast mijn brandweer beroep bij een groot bedrijf dat heel actief is in de tuinbouw en daar machines voor maakt maar door de algehele problemen wereld wijd een aflopende zaak is ga ik me meer in de zaak verdiepen en de service meer uitbreiden .
En ik ben nu niet de persoon die languit in de tuin gaat liggen tot het kleurtje magnetron 2000 watt .
Sinds kort hebben jullie dan ook gemerkt dat er ineens een topic cvwr is back to live op het forum verscheen door sjef gepost , ik heb me hierin gestort omdat ik het zonde vond dat zo een bedrijf ten onder ging door omstandigheden die zich voor deden .
Ik hoop dat jullie nu een beeld hebben wie ik ben en wat ik wil, hebben jullie vragen stel ze gerust goed of kwaad ik hoor graag alles negatief en positieve kritiek is welkom daar kunnen we wat mee om dit te doen slagen .
vragen stel ze ik weet graag waar ik aan toe ben en ik schrik niet gauw ergens van dus vraag alles en je krijgt overal antwoord op behalve pincodes die krijg je nooit (geintje )

Plaats reactie