Wat zijn we aan het doen vandaag ??

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » ma mei 22, 2006 13:54 pm

jodocus schreef:
Lekt ie nou nog steeds froukje? Je zou het voorruit toch aanpakken of gewoon vergeten tja dan hou je een bus met stromend water
Ben het niet gewoon vergeten, maar ben er door omstandigheden niet aan toe gekomen :oops: . Je hebt niet alles onder controle in 't leven niet waar. En de sleuteldag zit al prop en prop vol met andere klusjes (startmotor / kachelpotten / klepdekselpakkingen / klepdeksel / kleppen nakijken - stellen / snoertjes van dashboard / remmen voor inspecteren .... teveel om op te noemen. Geloof dat we er niet eens allemaal aan toekomen ..

Groetjes,

Froukje
startmotor 15 minuten, kachelpotten half uurtje, klepdekselpakkingen 2 minuten, kleppen nakijken/stellen half uurtje, snoertjes dashboard kwartiertje, remmen voor (en achter) 2 uurtjes, rest 4 uur is totaal een dagje werk :wink:
Voorraam eruit 2 tellen, sponning herstellen (oops :oops: ) iets langer, raam erin 5 minuten (rustig aan) :wink: :wink:

Maw geen excuus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma mei 22, 2006 14:45 pm

Max schreef:
jodocus schreef:
Lekt ie nou nog steeds froukje? Je zou het voorruit toch aanpakken of gewoon vergeten tja dan hou je een bus met stromend water
Ben het niet gewoon vergeten, maar ben er door omstandigheden niet aan toe gekomen :oops: . Je hebt niet alles onder controle in 't leven niet waar. En de sleuteldag zit al prop en prop vol met andere klusjes (startmotor / kachelpotten / klepdekselpakkingen / klepdeksel / kleppen nakijken - stellen / snoertjes van dashboard / remmen voor inspecteren .... teveel om op te noemen. Geloof dat we er niet eens allemaal aan toekomen ..

Groetjes,

Froukje
startmotor 15 minuten, kachelpotten half uurtje, klepdekselpakkingen 2 minuten, kleppen nakijken/stellen half uurtje, snoertjes dashboard kwartiertje, remmen voor (en achter) 2 uurtjes, rest 4 uur is totaal een dagje werk :wink:
Voorraam eruit 2 tellen, sponning herstellen (oops :oops: ) iets langer, raam erin 5 minuten (rustig aan) :wink: :wink:

Maw geen excuus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uhu, yeah sure :wink: :lol:
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

jodocus
Luchtgekoeld
Berichten: 1053
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:29 pm
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door jodocus » ma mei 22, 2006 15:45 pm

Ehm, mannen, mag ik jullie eraan herinneren dat dit mijn EERSTE klusjes worden. Als je het motorschuim installeren (niet gelukt :oops: :oops: :oops: ) en olie bijvullen niet meerekent :wink:

Denk dat ik er dus wel wat meer tijd voor nodig zal hebben .... Maar ik ga mijn best doen en wie weet wat voor een verborgen talenten ik ga ontdekken!!

Froukje
P.S. wat we trouwens wel aan het doen zijn is de oude gereedschapkist van mijn schoonvader opknappen zodat we die mooi kunnen gebruiken. Het is zo'n metalen die je opentrekt en verschillende verdiepingen heeft. Hij was roestig en blauw en nu wordt hij mooi oranje (net als de bus).

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » ma mei 22, 2006 15:51 pm

kleppen stellen een dag bij ons hoor,

Beugel afgebroken, stukje in een zuiger gevallen kregen we er niet meer uit en dan kan het lang worden, dus.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » ma mei 22, 2006 15:54 pm

Ja uitzonderingen blijven er natuurlijk altijd :? maar als je regelmatig onder je bus ligt dan gaat het allemaal een stuk gemakkelijker :wink: en houd je je trotse bezit in optimale conditie 8) (voor zover mogelijk natuurlijk :lol: )
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma mei 22, 2006 16:33 pm

Het was de bedoeling om te gaan kleppen stellen, maar het is zo'n bagger weer, ik stel het nog ff uit!
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » ma mei 22, 2006 16:46 pm

De werkdag zit er weer op !!

Vanavond lekker sleutelen en de bus nog ff op- en inruimen, en dan gaan we donderdag rijden !!

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » di mei 23, 2006 20:02 pm

De werkdag zit er weer op !!

Vanavond lekker sleutelen en de bus nog ff op- en inruimen, en dan gaan we donderdag rijden !!
Have fun in Frankrijk!!! Ik ga nog een paar avonddiensten draaien.. :cry:

Gebruikersavatar
densh
Actief Lid
Berichten: 156
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 20:27 pm
Locatie: dordrecht

wat aa t doen??

Bericht door densh » di mei 23, 2006 20:34 pm

ben aan het aftellen voordat we de bus op kunnen gaan halen, het is nu dinsdag en gaan m maandag halen, nog een hele week dus :cry: .
daarna gelijk door naar de keuring en dan veel plezier en waarschijnlijk ook uren en ergernissen erin steken, maar ja daar heb je een hobby voor toch? en de hulp van iedereen op dit forum; toch?? :?: :D maarten

ElbertineT2A
Actief Lid
Berichten: 193
Lid geworden op: di mei 16, 2006 23:18 pm
Locatie: Almkerk
Contacteer:

Bericht door ElbertineT2A » di mei 23, 2006 20:51 pm

Weinig

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » di mei 23, 2006 23:00 pm

Ik heb nog ff mijn kleppen gesteld, maar liep tegen iets wazigs aan, daar heb ik dan ook maar ff een topic aan gewijd!
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » wo mei 24, 2006 8:04 am

Vandaag nog één dagje werken (moet nog veel doen, niet normaal !!), vanmiddag
nog een vooras verlagen (tussendoor maar ff doen), en dan vanavond de bus inpakken

Gebruikersavatar
Vlinder
Luchtgekoeld
Berichten: 1095
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 15:54 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Zwaag

Bericht door Vlinder » wo mei 24, 2006 8:51 am

Area51 schreef:Vandaag nog één dagje werken (moet nog veel doen, niet normaal !!), vanmiddag
nog een vooras verlagen (tussendoor maar ff doen), en dan vanavond de bus inpakken
Een goede rit... en geniet !!! We "horen je terug" !! =;
Happynez .......

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » wo mei 24, 2006 10:00 am

Vlinder schreef:
Area51 schreef:Vandaag nog één dagje werken (moet nog veel doen, niet normaal !!), vanmiddag
nog een vooras verlagen (tussendoor maar ff doen), en dan vanavond de bus inpakken
Een goede rit... en geniet !!! We "horen je terug" !! =;
En foto's!
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » wo mei 24, 2006 11:23 am

vwcrewcab schreef:En foto's!
Speciaal voor dit forum zal ik dit jaar ook de T2's op de foto "pleuren"
Laatst gewijzigd door Area51 op wo mei 24, 2006 12:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten