creatieve mensen gezocht(en gevonden!, zie resultaat)

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10963
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Bericht door fahtal » ma mar 16, 2009 9:09 am

nice!!!

hey ff iets anders ik zag laatst een boekje "wat de pot schaft" dat ging over allemaal oude gerechten en eetrituelen. met veel oude plaatjes erin erg leuk. misschien iets voor jou.
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

Gebruikersavatar
klaas
Luchtgekoeld
Berichten: 2991
Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door klaas » ma mar 16, 2009 9:32 am

Dat is inderdaad een heel leuk boekje :D !
Ik heb hem staan.

Overigens de discussie over welke mooier is is niet aan de orde bij de beide affiches in mijn ogen, totaal verschillende stijlen, maar absoluut mooi! :D

oja en beide worden momenteel afgedrukt en zijn te verkrijgen bij de ijsbus deze zomer, helemaal voor niets! :wink:
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?

Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Airtime » ma mar 16, 2009 9:39 am

Ze zijn allebei erg mooi geworden Klaas! Ook complimenten van Ing voor de eerste! 8)

Nog een hint/tipje: Die van Ing is best wel geschikt om op een T-shirtje af te drukken lijkt mij. :wink: :lol:
Easy!

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » ma mar 16, 2009 10:12 am

Airtime schreef:Ze zijn allebei erg mooi geworden Klaas! Ook complimenten van Ing voor de eerste! 8)

Nog een hint/tipje: Die van Ing is best wel geschikt om op een T-shirtje af te drukken lijkt mij. :wink: :lol:
=D> top idee, doe mij maar een XL 8)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
Thomas
Actief Lid
Berichten: 340
Lid geworden op: ma dec 29, 2008 12:44 pm

Bericht door Thomas » ma mar 16, 2009 12:57 pm

Allebei helemaal super, ook de digitale interpretatie van Ingeborg mag er beslist zijn! Ik had die van Gina al eerder gezien :wink: dus was al een beetje op de hoogte. Allebei spreken ze direct enorm aan. Het oorspronkelijke aquarel is trouwens in kleur, ik vind dat zelf nog net iets meer sprekend. De kleurencombinatie blauw/zwartwit is echter uitstekend gekozen voor de flyer!

Afbeelding
The band is just fantastic, that is really what I think. Oh by the way, which one's Pink?

Plaats reactie