Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma dec 08, 2008 1:24 am
onderdelen nodig? PB maar!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma dec 08, 2008 1:31 am
onderdelen nodig? PB maar!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma dec 08, 2008 1:32 am
onderdelen nodig? PB maar!
-
Thijs84
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4832
- Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Katwijk aan zee
Bericht
door Thijs84 » ma dec 08, 2008 19:06 pm
zo veel leuk of extreem is het nou ook weer niet meer check die velgen. Ik vind deze echt super stoer. Zijn dit gewoon dingen die je over je normale velg heen kan zetten (net zoals bij de oude kever kon)
zij die vielen zijn gevallen
-
sven
- Actief Lid
- Berichten: 345
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
Bericht
door sven » di dec 09, 2008 20:32 pm
jonge mannetjes met te veel centen en te weinig stuurmanskunsten...
stuurt lekker he, versmalde as en smartbandjes onder een volgeladen bus
maar het blijft zonde.........
burp...
-
Diederik
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6868
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Den Helder
-
Contacteer:
Bericht
door Diederik » wo dec 10, 2008 14:05 pm
@ Sven;
Ik las op de Samba een berichtje van de eigenaar dat het regenachtige weer, een rotonde en te snel willen rijden ook oorzaak waren voor deze crash. Blok had 250 pk!
-
Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Airtime » wo dec 10, 2008 14:32 pm
Died schreef:@ Sven;
Ik las op de Samba een berichtje van de eigenaar dat het regenachtige weer, een rotonde en te snel willen rijden ook oorzaak waren voor deze crash. Blok had 250 pk!
Dat zeg ik (op de vorige pagina):
Airtime schreef:Iets met vochtige rotonde en een 200+ PK turboblok enzo toch?
Heel erg zonde in ieder geval!
Easy!
-
fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10970
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
-
Contacteer:
Bericht
door fahtal » wo dec 10, 2008 14:58 pm
250 pk is in mijn ogen nog steeds geen reden om over de kop te vliegen... toch?
het gaat wel makkelijker maar je bent dan toch wel zeker een beetje onbenullig bezig geweest
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
-
Westy
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Hoorn
-
Contacteer:
Bericht
door Westy » wo dec 10, 2008 15:19 pm
Hoest nu met die bus gesteld??
Klik voor een leuk t-shirt
-
AirBus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: do feb 01, 2007 13:56 pm
Bericht
door AirBus » wo dec 10, 2008 16:22 pm
ja iemand nog een linkje?
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!
-
sven
- Actief Lid
- Berichten: 345
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
Bericht
door sven » wo dec 10, 2008 20:18 pm
hoe dan ook, je bent echt een eeeeeeeeenorme koekenbakker als je het voor elkaar krijg om een bus op z'n dak te krijgen.
op z'n zij lukt iedereen wel denk ik maar op z'n dak.....daar komt toch wel een typisch gevalletje van "Kijk-eens-hoe-gek-ik-ben" kijken.....
burp...
-
de Kampjes
- Actief Lid
- Berichten: 144
- Lid geworden op: wo mei 17, 2006 11:29 am
- Locatie: alphen aan de maas
-
Contacteer:
Bericht
door de Kampjes » zo dec 14, 2008 20:19 pm
audio/ tv meubel
This is not a car.This is a STATEMENT
-
wouthwortel
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4092
- Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
- Locatie: overbetuwe
Bericht
door wouthwortel » ma dec 15, 2008 10:23 am
sven schreef:Hilfigerbus schreef:
Foto voor
Foto na
.......
Is dit nu het bewijs dat verlagen
niet altijd een betere wegligging oplevert??
Die extra PK's doen amper ter zake, ook ik kan mijn bus aan de achterzijde laten uitbreken, maar kantelen doetíe echt niet!
Ik heb bij de andere foto's eerder het idee dat er een ophanging is afgebroken en dat die bus
daardoor is gekantelt.
I am Wouth and I approve this message.
-
Area51
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1555
- Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1967
Bericht
door Area51 » ma dec 15, 2008 11:11 am
Smalle vooras (het driewieler effect) doet de wegligging zeker geen goed.
Hij kan ook bij het opgaan van de rotonde een 'kerbstone' hebben meegepakt, en de combinatie met veel vermogen wat er ineens bijkomt zullen dit veroorzaakt hebben.
-
fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10970
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
-
Contacteer:
Bericht
door fahtal » ma dec 15, 2008 11:15 am
daan krijg je een beetje het The A-team effect daar landen ze ok altijd op hun dak
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige