Surfende busbezitters?

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » di aug 08, 2006 10:38 am

Dat jullie nog tijd hebben om te surfen als je ook een bus hebt!
En een gezin en een baan..... :shock: Het is een beetje schipperen :?
Surfen hoeft niet duur te zijn zodra je een beetje knappe spullen hebt en netjes spaart voor nieuwe... :wink:

Bondjack

Bericht door Bondjack » di aug 08, 2006 13:38 pm

Died schreef:
Dat jullie nog tijd hebben om te surfen als je ook een bus hebt!
En een gezin en een baan..... :shock: Het is een beetje schipperen :?
Surfen hoeft niet duur te zijn zodra je een beetje knappe spullen hebt en netjes spaart voor nieuwe... :wink:
hehe idd ik probeer al m'n vrije gaatjes op te vullen met surfen, vanochtend om half 7 m'n bed uitgegaan, van 7 tot half voor 9 gesurft, daarna gelijk door naar m'n werk ;) hehe lekker hoor! en vanavond dan weer aan de bus werken :D vriendin komt de gordijntjes passen dus die zie ik ook, alles past dan toch binnen 1 dag

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4838
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Bericht door Thijs84 » di aug 08, 2006 22:36 pm

's ochtends surfen is echt helemaal top. Ik duik er meestal ook 's ochtends nog even in. (alleen moet ik meestal pas om 13 uur beginnen :D ) Het enigste nadeel is dat je al vermoeid op je werk aan komt..
Om even terug te komen op de T2 surfmeeting. Zal ik eens gaan kijken of ik iets kan organiseren?? Misschien hebben ze bij "surfholland" nog leuke ideeën? :wink:
zij die vielen zijn gevallen

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » do aug 10, 2006 2:01 am

Om even terug te komen op de T2 surfmeeting. Zal ik eens gaan kijken of ik iets kan organiseren?? Misschien hebben ze bij "surfholland" nog leuke ideeën
Ik vind het prima als je iets wilt organiseren. Ik ben op vakantie in september! En wil je het onder de ''vleugels'' van de VCT2 doen? Zo ja, overleg dan met de evenmentencommisie?! Enne, ik ben geen fan van Surfholland!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Bondjack

Bericht door Bondjack » do aug 10, 2006 9:20 am

Died schreef:
Om even terug te komen op de T2 surfmeeting. Zal ik eens gaan kijken of ik iets kan organiseren?? Misschien hebben ze bij "surfholland" nog leuke ideeën
Ik vind het prima als je iets wilt organiseren. Ik ben op vakantie in september! En wil je het onder de ''vleugels'' van de VCT2 doen? Zo ja, overleg dan met de evenmentencommisie?! Enne, ik ben geen fan van Surfholland!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ik was nog fan van surfholland tot 2 jaar geleden, toen zijn ze groot gegaan en wordt er echt alleen nog over echt onzin gepraat!, Overigens is webmaster Thijs wel een aardige peer!

Ow zal ik als het onder de vlag van VCT2 gaat ook maar lid worden nu m'n bus gekeurt enn wel is :D

Gebruikersavatar
Gerard
Actief Lid
Berichten: 381
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:36 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Gerard » do aug 10, 2006 10:42 am

Hey Died, zit je in September toevallig in Cornwall?
Eind september ga ik er voor een week naar toe, als de bus af is uiteraard met de bus, maar anders met een Golfje.
www.RondjeAfrika.nl
'73 T2b 1600

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma aug 14, 2006 11:19 am

Maat van me is voor een jaar naar Australie, en ging een nieuw boardje halen, genoeg keuze:

Afbeelding
Afbeelding
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Bondjack

Bericht door Bondjack » ma aug 14, 2006 11:43 am

Damn men, ik ben vorig jaar ook in Australie geweest en ik ben bij Local Motion geweest (shaping fabriek) maar ik heb nog nooit zoveel boards gezien :D

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma aug 14, 2006 11:59 am

Is een zaak op Manly beach, als ik het goed heb!

Kost daar ook een stuk minder, hij had een 8"6 board met board bag gehaald voor 350 euri :shock: , dan is het nog eens leuk om een extra boardje te kopen! 8)
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4838
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Bericht door Thijs84 » ma aug 14, 2006 12:09 pm

is dat alles??
zij die vielen zijn gevallen

Bondjack

Bericht door Bondjack » ma aug 14, 2006 14:58 pm

Thijs84 schreef:is dat alles??
haha heb jij er meer in je achtertuin staan dan? ;)

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4838
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Bericht door Thijs84 » ma aug 14, 2006 19:05 pm

haha heb jij er meer in je achtertuin staan dan?
Nee, dat ligt natuurlijk allemaal in mijn busje.. haha :lol:
zij die vielen zijn gevallen

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » di aug 15, 2006 12:15 pm

Hey Died, zit je in September toevallig in Cornwall?
Eind september ga ik er voor een week naar toe, als de bus af is uiteraard met de bus, maar anders met een Golfje.
De bedoeling is eerst naar Vanfest en naar Wales. In geval van slecht weer zakken we af naar Cornwall. NU de bus nog af!! :?

Gebruikersavatar
snowsurfer
Actief Lid
Berichten: 413
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 8:21 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door snowsurfer » di aug 15, 2006 13:47 pm

Waarom van ver halen als het ook dichtbij kan? Wat een geweldig sufweer de afgelopen dagen!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Deze week beloven ze ook prima golven. Het maakt de hele zomer weer goed.
Waar surfen jullie eigenlijk?
Scheveningen Noord is loei druk geworden, gelukkig zijn er nog voldoende surfplekken over meer naar het zuiden.
Niets lekkerder dan na een drukke dag de zee in te duiken en een paar nose rides te maken. Alle stress van de dag verdwijnt!
The older I get the better I was. 8)

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » do sep 07, 2006 14:23 pm

Iemand hier die geld over heeft om hier http://www.dutchwaterdreams.com/ te gaan surfen?

(Mijn zoon heeft zijn kano al bijna op het dak van de auto liggen.........maar die moet eerst nog effe serieus gerepareerd worden want hij is ernstig geknakt in Frankrijk op een slalombaan :cry:)

Mireille.

Plaats reactie