Laagste bus ???
Wedden dat hij niet veert ??chris_surfer schreef:Area51, hij veert zeker nog (wel hard)
Kijk zelf onder de auto op het moment dat 'boven' iemand hem indrukt .. meeste 'vering' wat hij nu heeft komt van je banden.
Je dempers dempen ook niet (logisch, je kogels staan vast), vandaar het nadeinen (op je banden !!)
Nogmaals, een T2 krijg je niet laag, omdat je kogels de begrenzende factor zijn.
Wil je echt laag dan zul je een as moeten maken met spijlbus spindels.
Dropped spindels voor de T2 (enige goede -in mijn ogen- waren de Slammed Panel spindels) zijn niet (meer) leverbaar.
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Hoorn
- Contacteer:
Area51 schreef:chris_surfer schreef:Area51, hij veert zeker nog (wel hard)
Dropped spindels voor de T2 (enige goede -in mijn ogen- waren de Slammed Panel spindels) zijn niet (meer) leverbaar.
Zijn ze er mee opgehouden, of is er iets anders?
Klik voor een leuk t-shirt
- chris_surfer
- Actief Lid
- Berichten: 279
- Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
- Locatie: Den Haag
Oke, jij bent de kennerArea51 schreef:Wedden dat hij niet veert ??chris_surfer schreef:Area51, hij veert zeker nog (wel hard)
Kijk zelf onder de auto op het moment dat 'boven' iemand hem indrukt .. meeste 'vering' wat hij nu heeft komt van je banden.
Je dempers dempen ook niet (logisch, je kogels staan vast), vandaar het nadeinen (op je banden !!)
Nogmaals, een T2 krijg je niet laag, omdat je kogels de begrenzende factor zijn.
Wil je echt laag dan zul je een as moeten maken met spijlbus spindels.
Dropped spindels voor de T2 (enige goede -in mijn ogen- waren de Slammed Panel spindels) zijn niet (meer) leverbaar.
Ik ga hem overmorgen weer wat hoger zetten, hopelijk is het dan beter... Toch moet er een maximale laagte haalbaar zijn zonder dat fatsoenlijk rijden onmogelijk wordt. Gasdempers zijn zowieso geen slecht idee neem ik aan.
- chris_surfer
- Actief Lid
- Berichten: 279
- Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
- Locatie: Den Haag
- chris_surfer
- Actief Lid
- Berichten: 279
- Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
- Locatie: Den Haag
Nope,
Als je de stabilostang omdraaid en ipv onder/zij kant van je arm monteert, deze aan de bovenkant zet gaat het helemaal goed.
Wanneer je de bus extreem hoog zou opkrikken dan zakt de stang juist doordat de armen ook zakken. (duidelijk )
Dus, gewoon de rubbers goed om je stang doen , en dan de twee stangeinde bovenop vast bouten, vervolgens de stalenhouders om de draagarm+rubber vast slaan.
Succes
Als je de stabilostang omdraaid en ipv onder/zij kant van je arm monteert, deze aan de bovenkant zet gaat het helemaal goed.
Wanneer je de bus extreem hoog zou opkrikken dan zakt de stang juist doordat de armen ook zakken. (duidelijk )
Dus, gewoon de rubbers goed om je stang doen , en dan de twee stangeinde bovenop vast bouten, vervolgens de stalenhouders om de draagarm+rubber vast slaan.
Succes
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Hoorn
- Contacteer:
Gelijk maar ff opgemeten, de bus stond toch nog voor de deur.
20,5 cm het kan op de lage banden nog lager maar das niet zo lekker voor de vakantie.
Hier nog een foto die lomax gemaakt heeft onderweg naar LOZ en de daarna onze vakantie. (thx lomax)
20,5 cm het kan op de lage banden nog lager maar das niet zo lekker voor de vakantie.
Hier nog een foto die lomax gemaakt heeft onderweg naar LOZ en de daarna onze vakantie. (thx lomax)
Klik voor een leuk t-shirt