Afmetingen kooktoestel Westfalia Berlin

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
emielow
Actief Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:47 am

Afmetingen kooktoestel Westfalia Berlin

Bericht door emielow » wo feb 13, 2008 9:52 am

Hoe diep is een westfalia kookstel die in het westfalia berlin interieur achter de bestuurdersstoel is gemonteerd? heeft iemand de afmetingen daarvan? ik ben aan het rondkijken naar een koelkast etc. en ik zou graag de diepte/breedte van een dergelijk kookstel weten(gemeten vanaf het raam), zodat ik niet iets koop wat straks half in de doorloop staat. HEt gaat dus om dit ding rechts op de foto:

Afbeelding

emielow
Actief Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:47 am

Bericht door emielow » wo feb 13, 2008 18:37 pm

of de breedte van de bestuurdersstoel ?

Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10981
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Bericht door fahtal » do feb 14, 2008 9:10 am

Mijn berlin staat nog in de stalling over een maand kan ik wel voor je kijken.

maar om het kleine kloekast probleem op te lozzen heb ik een losse koelkast/box mee die ik tijdens het rijden achter de bijrijders stoel zet en tijdens kamperen in de voortent. voor kleine tripjes(weekend) voldoet het kleine koelkatje wel.



verder als jij een berlin hebt waar je de oude koelkast uithaalt heb ik wel intresse aangezien die van mij ratelt.
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

emielow
Actief Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:47 am

Bericht door emielow » do feb 14, 2008 10:30 am

nee ik heb nu een personenbus met doorloop, maar wil er een camper van maken. Ik wil een koelkast achter de bestuurdersstoel plaatsen, daarvoor moet ik de afmetingen weten van de binnenkant tot de zijkant van de stoel, zodat ik weet hoe diep de koelkast kan zijn zonder dat deze in de doorloop komt te staan.

Plaats reactie