T2's gespot!

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » ma dec 08, 2008 18:39 pm

vandaag voor mijn werk een rondje Noord-Holland gereden en heb er 3 T2's gezien:


no 1:

Afbeelding
Afbeelding
Deze staat in Heerhugowaard op industrieterrein Zandhorst bij een verhuurbedrijf.. ( geloof Ampere straat )

no2:

Wit/lichtgele op de ring Alkmaar

no.3
Witte Hoogdak in Oosthuizen ( had deze al eens eerder gepost )
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

kheikens
Actief Lid
Berichten: 336
Lid geworden op: di jul 29, 2008 19:39 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door kheikens » ma dec 08, 2008 21:03 pm

Misschien al wel eens voorbij gekomen....elke keer als ik van Zutphen naar Apeldoorn rij en door Voorst kom staat er aan de rechterkant van de weg bij de eerste flitspaal een rode t2a, ziet er vanuit de auto altijd erg goed uit!

Daarnaast nog drie spots van de afgelopen tijd:

Een bus voor een tvprogramma van TV Oos, Wie wil Willie oid

Afbeelding

Ergens in Enschede zijstraat van de Haaksbergerstraat net buiten de singel

Afbeelding

Met een stel vrienden in Barcalona, naast de Sagrada Familia komen er ineens allemaal t1 t2 en kevers voorbij... 15 november geloof ik...vast een evenement van de Spaanse vwclub

Afbeelding
[url=http://www.heikens.eu]'75 T2b Camper in restauratie[/url]

sven
Actief Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Bericht door sven » di dec 09, 2008 20:34 pm

in haarlem, parkwijk bij het winkelcentrum, een witte t2b in een parkeervak, staat er al een tijdje denk ik........
burp...

boessie

Bericht door boessie » wo dec 10, 2008 10:05 am

Turbo.d schreef:vandaag voor mijn werk een rondje Noord-Holland gereden en heb er 3 T2's gezien:


no 1:

Afbeelding
Deze staat in Heerhugowaard op industrieterrein Zandhorst bij een verhuurbedrijf.. ( geloof Ampere straat )
Ja die heb ik ook een paar keer gezien in HHW. Niet bij het verhuurbedrijf maar in de buurt van het station.

Gisteren was ik met mijn eigen Bus in Den Haag. Na het parkeren van mijn eigen bus (de groene) kwam ik er pas achter dat er aan de andere kant van de weg een beige t2a stond. Volgens mij is het dezelfde die no nonsense heeft gespot.

Afbeelding

Nu ik mijn eigen bus zo zie. Kan het zijn dat ik achter nieuwe dempers nodig heb? Lijkt een beetje achterover te hangen.

Gebruikersavatar
Aeroalexico
Actief Lid
Berichten: 414
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Aeroalexico » do dec 11, 2008 7:55 am

sven schreef:in haarlem, parkwijk bij het winkelcentrum, een witte t2b in een parkeervak, staat er al een tijdje denk ik........
Staat er al een paar jaar te koop
Alexander

Rust never sleeps

Gebruikersavatar
Aeroalexico
Actief Lid
Berichten: 414
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Aeroalexico » do dec 11, 2008 8:00 am

Turbo.d schreef:
Aeroalexico schreef:er was ingebroken. Vandalen hebben geprobeerd het stuurslot en contactslot te forceren. Gevolg: verbogen stuurstang. :cry:
da's ff lullig, 2x ellende bij elkaar :(
Via welke manier waren ze je bus ingekomen?
Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Thijs84 schreef:Lekker lullig allemaal. Is dit in Leiden gebeurt waar de bus van Niels ook staat (rode t2a)? Het is daar natuurlijk wel een mooie spot voor eikels om in te breken in auto's
Nope, hier in de buurt in Haarlem waar ik net anderhalve maand woon. Een warm welkom :?
Alexander

Rust never sleeps

Gebruikersavatar
VWrijder
Luchtgekoeld
Berichten: 2398
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 9:39 am
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Bericht door VWrijder » do dec 11, 2008 9:07 am

Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Heb je toevallig tochtruitjes?
[size=125][color=#FF0000]Denk an die Umwelt fahr mit dem Bus[/color][/size]

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » do dec 11, 2008 9:49 am

Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » do dec 11, 2008 10:50 am

Max schreef:
Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Aeroalexico
Actief Lid
Berichten: 414
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Aeroalexico » do dec 11, 2008 11:17 am

VWrijder schreef: Heb je toevallig tochtruitjes?
Nope, geen tochtruitjes. Ik moet niets hebben van die luxe :roll:
Alexander

Rust never sleeps

Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4092
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

Bericht door wouthwortel » do dec 11, 2008 11:29 am

Als ik de voordeuren van mijn bus van binnenuit op slot doe, is me al een paar keer opgevallen dat ze van buitenaf gewoon open gaan.
Het enige wat dan werkt is de betreffende deur alsnog van buitenaf met een sleutel op slot doen.
Alex: heeft jouw bus toevallig ook dat manko??

Als jij (net als ik) het niet zo op luxe hebt, dan kun je je bus vrij eenvoudig beschermen tegen diefstal door het monteren van een massaslot.
I am Wouth and I approve this message.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » do dec 11, 2008 13:05 pm

Turbo.d schreef:
Max schreef:
Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » do dec 11, 2008 13:14 pm

Max schreef:
Turbo.d schreef:
Max schreef: Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.
Goeie Max.. graag duidelijke uitleg met foto's ;)
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » do dec 11, 2008 13:19 pm

Turbo.d schreef:
Max schreef:
Turbo.d schreef: kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.
Goeie Max.. graag duidelijke uitleg met foto's ;)
Komt voor de bakker :wink:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » do dec 11, 2008 21:32 pm

Vanmorgen bij de Schiecentrale in R'dam; een taigagroene westy t2B.

Gesloten