T2's gespot!
- Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10107
- Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Home is where I park it
- Contacteer:
vandaag voor mijn werk een rondje Noord-Holland gereden en heb er 3 T2's gezien:
no 1:
Deze staat in Heerhugowaard op industrieterrein Zandhorst bij een verhuurbedrijf.. ( geloof Ampere straat )
no2:
Wit/lichtgele op de ring Alkmaar
no.3
Witte Hoogdak in Oosthuizen ( had deze al eens eerder gepost )
no 1:
Deze staat in Heerhugowaard op industrieterrein Zandhorst bij een verhuurbedrijf.. ( geloof Ampere straat )
no2:
Wit/lichtgele op de ring Alkmaar
no.3
Witte Hoogdak in Oosthuizen ( had deze al eens eerder gepost )
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |
-
- Actief Lid
- Berichten: 336
- Lid geworden op: di jul 29, 2008 19:39 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Misschien al wel eens voorbij gekomen....elke keer als ik van Zutphen naar Apeldoorn rij en door Voorst kom staat er aan de rechterkant van de weg bij de eerste flitspaal een rode t2a, ziet er vanuit de auto altijd erg goed uit!
Daarnaast nog drie spots van de afgelopen tijd:
Een bus voor een tvprogramma van TV Oos, Wie wil Willie oid
Ergens in Enschede zijstraat van de Haaksbergerstraat net buiten de singel
Met een stel vrienden in Barcalona, naast de Sagrada Familia komen er ineens allemaal t1 t2 en kevers voorbij... 15 november geloof ik...vast een evenement van de Spaanse vwclub
Daarnaast nog drie spots van de afgelopen tijd:
Een bus voor een tvprogramma van TV Oos, Wie wil Willie oid
Ergens in Enschede zijstraat van de Haaksbergerstraat net buiten de singel
Met een stel vrienden in Barcalona, naast de Sagrada Familia komen er ineens allemaal t1 t2 en kevers voorbij... 15 november geloof ik...vast een evenement van de Spaanse vwclub
[url=http://www.heikens.eu]'75 T2b Camper in restauratie[/url]
Ja die heb ik ook een paar keer gezien in HHW. Niet bij het verhuurbedrijf maar in de buurt van het station.Turbo.d schreef:vandaag voor mijn werk een rondje Noord-Holland gereden en heb er 3 T2's gezien:
no 1:
Deze staat in Heerhugowaard op industrieterrein Zandhorst bij een verhuurbedrijf.. ( geloof Ampere straat )
Gisteren was ik met mijn eigen Bus in Den Haag. Na het parkeren van mijn eigen bus (de groene) kwam ik er pas achter dat er aan de andere kant van de weg een beige t2a stond. Volgens mij is het dezelfde die no nonsense heeft gespot.
Nu ik mijn eigen bus zo zie. Kan het zijn dat ik achter nieuwe dempers nodig heb? Lijkt een beetje achterover te hangen.
- Aeroalexico
- Actief Lid
- Berichten: 414
- Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
- Aeroalexico
- Actief Lid
- Berichten: 414
- Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.Turbo.d schreef:da's ff lullig, 2x ellende bij elkaarAeroalexico schreef:er was ingebroken. Vandalen hebben geprobeerd het stuurslot en contactslot te forceren. Gevolg: verbogen stuurstang.
Via welke manier waren ze je bus ingekomen?
Nope, hier in de buurt in Haarlem waar ik net anderhalve maand woon. Een warm welkomThijs84 schreef:Lekker lullig allemaal. Is dit in Leiden gebeurt waar de bus van Niels ook staat (rode t2a)? Het is daar natuurlijk wel een mooie spot voor eikels om in te breken in auto's
Alexander
Rust never sleeps
Rust never sleeps
Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10107
- Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Home is where I park it
- Contacteer:
kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?Max schreef:Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |
- Aeroalexico
- Actief Lid
- Berichten: 414
- Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
- wouthwortel
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4092
- Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
- Locatie: overbetuwe
Als ik de voordeuren van mijn bus van binnenuit op slot doe, is me al een paar keer opgevallen dat ze van buitenaf gewoon open gaan.
Het enige wat dan werkt is de betreffende deur alsnog van buitenaf met een sleutel op slot doen.
Alex: heeft jouw bus toevallig ook dat manko??
Als jij (net als ik) het niet zo op luxe hebt, dan kun je je bus vrij eenvoudig beschermen tegen diefstal door het monteren van een massaslot.
Het enige wat dan werkt is de betreffende deur alsnog van buitenaf met een sleutel op slot doen.
Alex: heeft jouw bus toevallig ook dat manko??
Als jij (net als ik) het niet zo op luxe hebt, dan kun je je bus vrij eenvoudig beschermen tegen diefstal door het monteren van een massaslot.
I am Wouth and I approve this message.
Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.Turbo.d schreef:kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?Max schreef:Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.Aeroalexico schreef:Geen idee. Ik weet 100% zeker dat de portieren op slot waren. 's Ochtends was die aan de bijrijderskant open. Maar zonder iets van braaksporen. Heel curieus.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10107
- Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Home is where I park it
- Contacteer:
Goeie Max.. graag duidelijke uitleg met foto'sMax schreef:Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.Turbo.d schreef:kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?Max schreef: Als je slot al iets ouder is zal met een lopertje waarschijnlijk probleemloos (schadevrij) je portier te openen zijn.
Ja sloten verdienen ook onderhoud, met name de bestuurderkant (meestgebruikte slot na het contact)
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |
Komt voor de bakkerTurbo.d schreef:Goeie Max.. graag duidelijke uitleg met foto'sMax schreef:Is een ideetje voor een artikeltje in het clubblad 8) ga ik aan werken.Turbo.d schreef: kan jij eens een beschrijving maken hoe je dat kan onderhouden dan?
En trouwens wat ook veel gebeurt is deur beetje naar buiten houden en dan met een draad aan het pinnetje trekken.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.