Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
voetj
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 16:08 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: leerdam
Contacteer:

Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Bericht door voetj » ma feb 22, 2016 21:00 pm

Goedendag, Ik heb momenteel mijn eerste camper af Afbeelding.

En ben momenteel bezig met 2de t2 bus, dat is een Vw t2 automaat camper.
Ik beschik over een eigen werkplaats met hefbrug, en ga de mensen ontvangen in een nette bedrijfsruimte. De campers zijn mijn eigendom, en ben druk bezig met zelf restaureren van de 2de camper

Ik ben van de lange adem, en van plan dit heel lang te gaan doen.
Op een nette manier, met nette bussen en de laagste prijs.

Ik laat jullie dit weten omdat ik graag tips krijg en om te vragen of er hier ervaring is met het verhuren van je camper. Ik ben namelijk van mening dat ik van iedereen wat kan leren?
En ik werk graag samen met mensen met de zelfde intresse!

Is er hier expertise waar ik wat aan heb?
En ik vraag me ook af of er hier mensen zijn die verstand hebben van gevonden worden online?
En of er mensen tips voor me hebben op alle andere gebieden

ik wil de website naam hier best neerzetten, www.campervoet.nl maar ik weet niet of dat mag.

Fijne dag, Groeten Marcel Voet
Trotse eigenaar van www.campervoet.nl en www.retrobus.nl. het adres als je een Volkswagen camper wil huren van een liefhebber.

Gebruikersavatar
Wilfred
Luchtgekoeld
Berichten: 3149
Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Groningen

Re: Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Bericht door Wilfred » di feb 23, 2016 12:37 pm

Gerben Pool heeft hier ervaring mee.

Ik heb zelf mijn bus 2 keer uitgeleend, en twee keer kapot terug gekregen. eerste keer was de versnellingspook uit de vloer getrokken (jaja, je verzint het niet, je kan het zelf ook niet, maar een ander lukt het wel)
Tweede keer was de raamslinger stuk, maar dat lag niet aan de gebruikers dat was pech.

Vorig jaar (1 mei 2015 als ik het goed heb) heb ik mijn jaguar xj6 uit 1970, uitgeleend aan mijn buurjongen, die erin wilde trouwen. De jaguar stond om 10 uur 's ochtends al stil na een aanrijding. De jaguar heeft sindsdien niet meer gereden.

Ergo: Neem een goede verzekering, raak niet gehecht aan je auto's en neem echt een dikke marge want die heb je gewoon nodig om de tijd/onkosten vergoed te krijgen.

Succes!
Take the planet and make it spin your way

EeVeeWee
Luchtgekoeld
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jul 25, 2014 15:24 pm
Bouwjaar Bus: 1967
Locatie: Leusden

Re: Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Bericht door EeVeeWee » di feb 23, 2016 13:02 pm

Ik vind dit een geweldig initiatief!
Toen ik nog geen bus zelf had heb ik ook overwogen om eerst te huren, maar uiteindelijk toch maar meteen één gekocht. Het aanbod met mooie T2's is vrij beperkt.
Het wordt alleen hoog tijd dat je een T2a er bij neemt :mrgreen:
Ikzelf ben iemand die zuinig is op eigen spullen maar ook op spullen van anderen.
Mijn leaseauto bijvoorbeeld behandel ik als mijn eigen auto (wie anders rijdt er gemiddeld 1 op 17,7 met een BMW met 170 pk ;) ).
Dat zou normaal moeten zijn, maar ik weet dat heel veel mensen anders zijn.
Ik hoop voor jullie dat je de juiste huurders kunt vinden die ook zuinig op jullie bussen zijn.
Veel succes met deze onderneming!
Dus.

Gebruikersavatar
voetj
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 16:08 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: leerdam
Contacteer:

Re: Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Bericht door voetj » vr feb 26, 2016 13:02 pm

Bedankt voor de reactie, stiekem heb ik ook al een vw t2a/b klaar staan van laat 1971 die blauwe die laatst op marktplaats stond. Maar dat is het project voor 2017:D

Gerben Pool heb ik weleens benaderd met verhuur vragen, maar ik denk dat die het bericht nog niet gelezen heeft:).

Verder pak ik steeds meer op, ben nu steeds druk met lassen. En door de hefbrug gaat het sleutelen ook veel fijner. Als er meer tips zijn hoor ik het graag, fijne dag
Trotse eigenaar van www.campervoet.nl en www.retrobus.nl. het adres als je een Volkswagen camper wil huren van een liefhebber.

Gebruikersavatar
gerbenpool
Actief Lid
Berichten: 219
Lid geworden op: ma feb 28, 2011 8:17 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Groningen
Contacteer:

Het is zover, ik ga mijn camper verhuren

Bericht door gerbenpool » zo feb 28, 2016 17:16 pm

Ik heb idd niets gezien. Als je mijn naam aan elkaar schrijft zonder hoofdletters en punten en dit @ gmail.com komt het in mijn brievenbus. Je mag me ook eens bellen.

Succes!

Doei
Eigenaar van twee schitterende t2b Westfalia's. Een expert ben ik nog niet maar leer stukje bij beetje.. Wacht maar af ;-).

Plaats reactie