dagelijks in een vwt2 rijden?
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10983
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
harde lak. word geen type lak mee bedoelt maar de busjes uit californie zijn minder roestig.(zie eerdere link waar de bekende plekjes worden uitgelegd)
dus de busjes zijn "harder". Stel je eechter hierbij geen wonderen voor.
een roest loze bus uit amerika kost bij een handelaar boven 8000 e afhankelijk van het interieur 13000 e.
een bus waar wat kleine roest plekkies in zitten kost ongeveer 5000 e
meestal moeten deze bussen ook nog importeert worden(op NL kenteken gezet worden en keuring) en dat kost nog eens 1000 e.
dit zijn allemaal bedragen die ik uit mijn mauw schud. het is maar een indicatie.
ga gewoon langs rij eens in zo`n bussie. huur er eentje(ziemarktplaats).
kijk of je de bekende roest plekken kan vinden. dan word je vanzelf expert.
in welke buurt woon je ergens? misschien dat er iemand van hier wel een keertje mee wil gaan kijken. succes
dus de busjes zijn "harder". Stel je eechter hierbij geen wonderen voor.
een roest loze bus uit amerika kost bij een handelaar boven 8000 e afhankelijk van het interieur 13000 e.
een bus waar wat kleine roest plekkies in zitten kost ongeveer 5000 e
meestal moeten deze bussen ook nog importeert worden(op NL kenteken gezet worden en keuring) en dat kost nog eens 1000 e.
dit zijn allemaal bedragen die ik uit mijn mauw schud. het is maar een indicatie.
ga gewoon langs rij eens in zo`n bussie. huur er eentje(ziemarktplaats).
kijk of je de bekende roest plekken kan vinden. dan word je vanzelf expert.
in welke buurt woon je ergens? misschien dat er iemand van hier wel een keertje mee wil gaan kijken. succes
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige