Lage T2's
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
foto lukt niet
kijk op http://oosbuske.spaces.msn.com
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
Bijna goed ...Died schreef: ''Ratlook is just an excuse for not restoring''' (zei een medeforummer ooit eens... )
'One of the problems I have with the RAT-look is that for many, it is a lazy way out...by NOT doing anything'
- Keith Seume
Rat look is just an excuse to stop a restoration half way. It's easier to slam a van and change the wheels than
it is to repair rust properly.
I really think that the term 'rat look' was devised by someone trying to sell a half finished project without calling
it a half finished project.
Laten we wel wezen, mijn 1967 SO42 is ook een echte rat .. maar wel technisch 100%, en daar gaat het bij een
rat (laat dat look maar weg) om. Ik heb op het moment het geld nog niet bij elkaar om hem er netjes bij te zetten
en wat heb je aan een mooie bus, als je niet weet hoe hij technisch in elkaar steekt, maar vroeg of laat (zolang
ik ieder jaar nog fluitend door de APK kom) gaat hij een keer uit elkaar om weer netjes te worden.
Laatst gewijzigd door Area51 op vr okt 13, 2006 12:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Died?
Leuke subtitel Died, ik ben benieuwd.....
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
Ik vindt het wel stoer die lage bussen.
En niet elke bus hoeft voor mij in showroomstaat te verkeren.
Ik vindt het leuker dat er veel bussen rondrijden.
Die van mij krijgt uiteindelijk ook een aparte uitstraling, maar het is tenslotte ook mijn bus.
Groeten,
Robert 8)
En niet elke bus hoeft voor mij in showroomstaat te verkeren.
Ik vindt het leuker dat er veel bussen rondrijden.
Die van mij krijgt uiteindelijk ook een aparte uitstraling, maar het is tenslotte ook mijn bus.
Groeten,
Robert 8)
Laatst gewijzigd door Robert op wo mei 07, 2008 21:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Member of ACF
- thijn
- Actief Lid
- Berichten: 186
- Lid geworden op: za jun 10, 2006 22:17 pm
- Locatie: muiderberg
- Contacteer:
Ik vind verlagen echt onbegrijpelijk!
Super onhandig, je kunt echt niet meer op vakantie in de Pyreneen of naar Corsica zoals wij vaak doen. Verder zitten er voor dat je ons dorp uit bent al 13 verkeersdrempels waar de bus nu al moeite mee heeft.
Eigenlijk vind ik het wel een soort verkrachting, maar nu zal ik wel veel liefhebbers voor het hoofd stoten........
Ieder zijn smaak....
Super onhandig, je kunt echt niet meer op vakantie in de Pyreneen of naar Corsica zoals wij vaak doen. Verder zitten er voor dat je ons dorp uit bent al 13 verkeersdrempels waar de bus nu al moeite mee heeft.
Eigenlijk vind ik het wel een soort verkrachting, maar nu zal ik wel veel liefhebbers voor het hoofd stoten........
Ieder zijn smaak....
- snowsurfer
- Actief Lid
- Berichten: 413
- Lid geworden op: wo jul 19, 2006 8:21 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Nauw, nauw verkrachting lijkt me ook weer een beetje sterk.
Maar je hebt wel een beetje gelijk over de gebruiksvriendelijkheid. Die van mij rijdt als in een spoor en bijzonder weinig last van zijwind. Maar die heuvels zij wel een probleem. Net dikkere Continentals eronder. Scheelt een hoop en geeft wat meer veerkracht vergeleken met de vroegere dunne bandjes. Daarintegen moet de bus wel weer een stukje verhoogd worden. Volbeladen raakt het wiel de wielkast bij het nemen van een hobbel in de weg. Ik kan mij niet voorstellen dat de bus op de foto dat niet heeft.
Maar je hebt wel een beetje gelijk over de gebruiksvriendelijkheid. Die van mij rijdt als in een spoor en bijzonder weinig last van zijwind. Maar die heuvels zij wel een probleem. Net dikkere Continentals eronder. Scheelt een hoop en geeft wat meer veerkracht vergeleken met de vroegere dunne bandjes. Daarintegen moet de bus wel weer een stukje verhoogd worden. Volbeladen raakt het wiel de wielkast bij het nemen van een hobbel in de weg. Ik kan mij niet voorstellen dat de bus op de foto dat niet heeft.
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Die Porsche bus.............
Die Porsche bus heb ik ook op Spa zien staan... mooi hoor....
Ik had deze foto van te voren al eens op thesamba.com gevonden. Hij heeft namelijk een narrowed beam met dropped spindels (versmalde vooras met verlaagde spindels) dat wordt die van mij ook.... al wordt hij niet zo extreem laag, deze heeft ook nog eens een verstelbare vooras en dat hoefikniet!
Ik had deze foto van te voren al eens op thesamba.com gevonden. Hij heeft namelijk een narrowed beam met dropped spindels (versmalde vooras met verlaagde spindels) dat wordt die van mij ook.... al wordt hij niet zo extreem laag, deze heeft ook nog eens een verstelbare vooras en dat hoefikniet!
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl