invoer perikelen

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
loekie61
Actief Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: di jun 24, 2014 18:42 pm
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: margraten

invoer perikelen

Bericht door loekie61 » ma okt 19, 2015 11:41 am

Ik ben sinds kort in bezit van een T 2 A/B 1972 en ga deze restaureren.

Ik heb geen ervaring met op keuring gaan bij de RDW met een voertuig van buiten de EU.
Er zijn wat invoerdocumenten bij en de title van de bus ( komt vanuit USA )

Welke documenten heb ik nodig voor de keuring?
Ik weet niet of er BPM en BTW is afgedragen. Ik heb al naar de belastingdienst en douane gebeld, maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Voor de duidelijkheid heb ik twee A4 van de documenten bijgevoegd. ( ik hoop dat ze te lezen zijn )
de statische waarde is € 1304,00 ( eerste doc. ) op het tweede document staat onder aan de bladzijde alles op 0.
Is er nu wel of geen btw betaald, en hoe gaat de verdere afwikkeling.
Ik zou niet graag voor verrassingen komen staan bij de RDW.

Afbeelding
Afbeelding

loek

Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4094
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

Re: invoer perikelen

Bericht door wouthwortel » ma okt 19, 2015 13:36 pm

Het beste kun je met die papieren en wat foto''s van je bus naar een RDW-keuringsstation bij jou in de buurt gaan.
Stel dan daar je vragen.
Gaat vaak veel beter dan via de telefoon.
I am Wouth and I approve this message.

Gebruikersavatar
eelke
Luchtgekoeld
Berichten: 2058
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 21:50 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Arnhem

Re: invoer perikelen

Bericht door eelke » ma okt 19, 2015 18:00 pm

bij mijn rdw invoer keuring van afgelopen augustus is er niet naar de invoer of btw documenten gevraagd. alleen de title was voldoende
hoe???

dirkinbrabant
Gevorderde
Berichten: 861
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 0:05 am
Locatie: boxtel
Contacteer:

Re: invoer perikelen