Pagina 22 van 29

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do sep 22, 2016 9:56 am
door freddeblok
fahtal schreef:Subaru specialist?


Is een optie
Maar zoek een persoon/bedrijf wat het gehele plaatje voor zijn rekening neemt


Groet Fred

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do sep 22, 2016 10:37 am
door Remon T2A
freddeblok schreef:
fahtal schreef:Subaru specialist?


Is een optie
Maar zoek een persoon/bedrijf wat het gehele plaatje voor zijn rekening neemt


Groet Fred


Kunnen de mannen in Doesburg niks voor je betekenen?

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: vr okt 21, 2016 8:51 am
door Thijs84
Afbeelding

Aan het bezuinigen op de brandstof kosten.. Met 90km/h gesleept.. ging harder als ik normaal zelf zou rijden..
Wel een top man van de anwb..

Maar vandaag blok uit bouwen en maar eens reviseren.. (als ik het geld bij elkaar heb gespaard)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: vr okt 21, 2016 9:13 am
door fahtal
balen... wat denk je dat er mis is?

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: vr okt 21, 2016 13:12 pm
door Thijs84
Bougie er uit gesprongen met helicoil buisje. Na overleg met een kenner besloten het blok maar eens goed beet te pakken
(Of toch subaru motor..)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: vr okt 21, 2016 13:22 pm
door fahtal
Joh... ook leuk.

Nou het blokje heeft goede planning. Kapot gaan in de herfst

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: vr okt 21, 2016 19:09 pm
door old brumax
Thijs84 schreef:Bougie er uit gesprongen met helicoil buisje. Na overleg met een kenner besloten het blok maar eens goed beet te pakken
(Of toch subaru motor..)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Dat is iets waar ik al vaker voor gewaarschuwd heb!!
Daarom draai ik de helicoils er van uit de binnenkant in kunnen ze nooit eruit lopen of mee eruit draaien of eruit floepen alleen moet er dan wel eerst de kop eraf. ;)

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: di okt 25, 2016 9:31 am
door Thijs84
Hey was geen helicoil maar zo'n speciaal reparatie busje.

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: di okt 25, 2016 10:36 am
door old brumax
Thijs84 schreef:Hey was geen helicoil maar zo'n speciaal reparatie busje.

Die zijn nog erger, een echte helicoil gaat er bijna nooit uit, die busjes draaien er bijna altijd mee uit als je de bougie vervangt.

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do dec 29, 2016 0:04 am
door Henk Tex
De hele avond al aan het bedenken waar dit thuishoort..... zat in t zakje bij de boutjes van het type4 koelhuis

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do dec 29, 2016 7:48 am
door eelke
Borgclipje om het zakje van de boutjes dicht te houden?

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do dec 29, 2016 8:57 am
door Bix
Henk Tex schreef:De hele avond al aan het bedenken waar dit thuishoort.....


Hopen dat je ze alle 8 in je motorblok hebt gestopt...en op de juiste plek.

Atjo, Marc

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: do dec 29, 2016 10:50 am
door Henk Tex
Afbeelding

ventilatie van dynamo naar koelhuis dus! Opgelost

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: zo jan 01, 2017 22:59 pm
door Briebelbus
Forum aan het bijlezen, zo'n 80 topics.

Re: Wat doe je en waarom ? 3.0

Geplaatst: ma jan 02, 2017 3:20 am
door old brumax
Briebelbus schreef:Forum aan het bijlezen, zo'n 80 topics.

Wel bij de les blijven hè anders heb je een hoop onzin te lezen :geek: :geek: