Wat doe je en waarom ? 3.0
- ardeko
- Gevorderde
- Berichten: 962
- Lid geworden op: zo mar 02, 2014 18:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Amsterdam
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Wat is er zo bijzonder aan dan ? Dat de uitlaat uitsparingen niet in zitten ?
Ik had vroeger ook een 1303 en ik kon toen de rechte versie gewoon kopen.
Ik had vroeger ook een 1303 en ik kon toen de rechte versie gewoon kopen.
- blokkever
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2650
- Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Sebaldeburen
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Klopt, als je die nog ergens weet te vinden dan hoor ik dat graag!
- ardeko
- Gevorderde
- Berichten: 962
- Lid geworden op: zo mar 02, 2014 18:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Amsterdam
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Had later je andere berichtje gevonden en link erop gezet.
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3154
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Gaaf man! Is mijn droom om ooit nog een keer zo een auto te restaureren. Tot op heden echter enkel de parkeerplek als sleutelplek dus dat is niet handig
Succes er mee!
Succes er mee!
Take the planet and make it spin your way
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Bus weggebracht voor APK, 200km heen, 4uur 3kwartier met OV terug.
Omdat het kan
Omdat het kan
De foto's zijn er weer
- Thijs84
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4838
- Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Katwijk aan zee
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Ik ben mij aan het verbazen.
Een enkelpoorts met motor code B heeft 9pk meer dan een 1600 dubbelpoorts..
Zelfs de 1300 en 1500 heeft meer pk volgens dit tabel.. kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
zij die vielen zijn gevallen
- mobiel70
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3401
- Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Of vindt 'ie 't nou de wereld op z'n kop?
hartelijke groet!
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
- old brumax
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6364
- Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: arnhem
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
guidddo schreef:Bus weggebracht voor APK, 200km heen, 4uur 3kwartier met OV terug.
Omdat het kan
Andere plek gaan wonen met garage om de hoek?! omdat het kan
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!
En zo blijft er altijd wat te wensen!
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Nee, op een andere plek gaan wonen met een garage in/aan huis en het allemaal lekker zelf doen, omdat ik het kan, maar er de ruimte niet voor heb.
En als je dan een probleem hebt met je bus/kindje/vakantiewoning/hobby hebt breng je um niet naar de eerste de beste.
Ik heb daar wel het een en ander voor over zeg maar. Doet ook pijn en dan heb ik het niet over euro's, je bus missen.
Maar alles sal reght kommen (hakuhna matata)
En als je dan een probleem hebt met je bus/kindje/vakantiewoning/hobby hebt breng je um niet naar de eerste de beste.
Ik heb daar wel het een en ander voor over zeg maar. Doet ook pijn en dan heb ik het niet over euro's, je bus missen.
Maar alles sal reght kommen (hakuhna matata)
De foto's zijn er weer
- Remon T2A
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: wo jun 09, 2010 19:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Dynamo wisselen omdat lampje bleef branden. Er stak na onderzoek ook een draadje onderuit.
Na horrorverhalen dat je blok eruit moet bleek dat het maar een half uur werk is om hem te wisselen en het blok er helemaal niet uit hoeft. inlaat hoeft ook niet los, koeltunnel hoeft niet los...
Morgen draadjes aansluiten en boel aandraaien en kijken of dat lampie uitgaat.
Na horrorverhalen dat je blok eruit moet bleek dat het maar een half uur werk is om hem te wisselen en het blok er helemaal niet uit hoeft. inlaat hoeft ook niet los, koeltunnel hoeft niet los...
Morgen draadjes aansluiten en boel aandraaien en kijken of dat lampie uitgaat.
Groeten, Remon.
- old brumax
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6364
- Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: arnhem
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Heb dat al vaker beschreven maar niemand gelooft mij dus laat het maar zo, allemaal lekker sleutelen!!!
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!
En zo blijft er altijd wat te wensen!
- Remon T2A
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: wo jun 09, 2010 19:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
old brumax schreef:Heb dat al vaker beschreven maar niemand gelooft mij dus laat het maar zo, allemaal lekker sleutelen!!!
Hihi ons geheimpje he, hehe alleen de fan moet wel los...
Groeten, Remon.
- old brumax
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6364
- Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: arnhem
Re: Wat doe je en waarom ? 3.0
Natuurlijk wel alles losdraaien anders krijg je hem ook niet van die console
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!
En zo blijft er altijd wat te wensen!