database voor festiviteiten

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4094
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

database voor festiviteiten

Bericht door wouthwortel » do apr 09, 2015 14:49 pm

Ik kreeg onderstaande mail onlangs binnen:

Beste voertuig liefhebbers,

Naast dat ik samen met nog wat collega's het brandstoffestival organiseer, ben ik ook met een ander leuk project op voertuigen gebied bezig.

Ik wil namelijk een database aanleggen van voertuig liefhebbers die hun voertuig beschikbaar willen stellen voor bijvoorbeeld het meerijden bij een examen gala of een trouwerij.

De gedachte hierachter is dat, het contact tussen voertuig bezitter en iemand die een voertuig zoekt snel gelegd is.

Zelf zal ik alleen maar als spreekbuis fungeren en me verder niet bemoeien met tijden, vergoedingen of andere afspraken.
U heeft zelf alles in de hand!

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het ontzettend leuk is om een ander te laten genieten van mijn hobby!
Heb bijvoorbeeld met mijn auto al meerdere malen examengala's gereden.
Dit is bijzonder leuk om te doen en je krijgt een hoop positieve reactie's en blije gezichten!

In eerste instantie zal ik deze actie op de nieuwspagina van onze Verkeersschool promoten, later wil ik hier op ten duur een website voor laten maken.
Uw gegevens zullen niet op deze pagina terecht komen!
Ik geef uw adres persoonlijk via mail aan de persoon die een voertuig zoekt.

Voelt u hier wat voor en mag ik u opnemen in de database, reageer dan op dit mailtje met de volgende gegevens:

Soort voertuig:
Merk en type:
Max aantal zitplaatsen:
Bouwjaar:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Emailadres:

Heeft u geen interesse en reageert u niet, dan zal er verder niets met uw gegevens gebeuren.
Wij respecteren uw privacy!!


Vriendelijke groet,

Bas Bais
Brandstoffestival Borculo.
I am Wouth and I approve this message.

EveliendeVries
Lurker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo apr 09, 2017 23:21 pm

Re: database voor festiviteiten

Bericht door EveliendeVries » ma apr 10, 2017 0:19 am

Goeienavond,

Ik ben voor vrijdag 21 april op zoek naar iemand die mij en mijn 5 vriendinnen rond 18u kan afzetten bij ons eindexamengala in Doetinchem! Uiteraard tegen een vergoeding. Weet u misschien iemand die dit wil/kan doen?

Met vriendelijke groet,
Evelien

Plaats reactie