Busje gezocht, omgeving Ede voor Examen bloemschikken

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
oldskoolcampers
Lurker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma apr 21, 2014 12:03 pm
Bouwjaar Bus: 1978

Busje gezocht, omgeving Ede voor Examen bloemschikken

Bericht door oldskoolcampers » di mar 17, 2015 21:42 pm

Hoi ik kreeg vandaag een mail van een meisje dat dinsdag 19 mei voor haar examen graag een VW T2 wil "gebruiken" voor haar examen project. Ik zou haar graag helpen echter ik vind 200km rijden om een busje weg te brengen op een normale werkdag een beetje veel van het goeie, was het hier in de buurt had ik haar graag geholepen. Vandaar de vraag, is er hier toevallig nog iemand in de buurt van Ede die het leuk lijkt om wat mooie foto's te krijgen/ maken van zijn of haar busje gedecoreerd met mooie bloemen? Doe me even een PB en ik breng je in contact met de dame in kwestie..

Groet,

Bastian

Hieronder haar email.

Goedemorgen,
Ik ben Carmen de Bruin en ik heb een vraag,
Ik doe de opleiding bloemschikken op het Groenhorstcollege in Velp en ik zit in mijn examenjaar. Op dinsdag 19 mei doen wij examen op de bloemenveiling Plantion in Ede.
Ik moet deze dag bruidswerk maken, dat houd in een bruidsboeket en een auto aankleding moet maken in de zelfde sfeer, u raad mijn vraag nu natuurlijk al,
Ik ben namelijk gek op oude volkswagenbusjes en ik hoop dat ik op deze dag z'n gaaf busje mag aankleden. Mijn vraag is dus of jullie mij willen helpen hier bij?!
Een busje met jullie naam er op bijvoorbeeld zodat het voor jullie ook reclame is.
Als het jullie ook een leuk idee lijkt, kom ik graag langs om met jullie te praten.

Ik hoor graag meer van jullie,
Alvast bedankt voor het lezen van mijn mail.

Met vriendelijke groet,
Carmen de Bruin
http://www.oldskoolcampers.nl voor nostalgisch avontuur verhuur

Plaats reactie