het off topic topic

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Inactief Account

het off topic topic

Bericht door Inactief Account » zo mei 27, 2007 22:19 pm

ga hier nu eens lekker offtoppic


om te beginnen zal ik het maar niet over offtopic gaan hebben

maar over T3`s of zo
dat dat toch wel lelijke busjes zijn VIND IK PERSOONLIJK




dus ga hier niet op door maar ga lekker offtopic

Lucius

Bericht door Lucius » zo mei 27, 2007 22:26 pm

Oew jah zekerz, die hoekige vormen zijn helemaal niks voor mij.

Het design in die hele periode heeft qua vormgeving sowieso wat gedrochten opgeleverd:
Afbeelding
Afbeelding
Philips:
Afbeelding



[als ik offtopic ga; top ik het ook wel even off] :?

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Bericht door Lomax » zo mei 27, 2007 22:31 pm

Zijn we vandaag helemaal dwars door nederland gereden van Hoorn tot aan Dinxperloo. Zijn we geen één T2 tegen gekomen :evil:

Alleen die DJ T1 zagen we rijden op de terugweg vlak bij huis op de A7.

Oh en vanmorgen heel erg veel motoren met een slaapzak e.d. achterop, was er een meeting van hun in de buurt van Arnhem :?

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » zo mei 27, 2007 22:34 pm

Grote harley meeting ja!

Ik heb gisteren eidelijk de stabilisatiestang weer aan de bus gemonteerd. Die klemmen klemmen behoorlijk.......Wat moet je daar kwaad voor zijn om die erop te krijgen!
KEEP CALM and spend all your money on an old VW

w3zl01d

Bericht door w3zl01d » zo mei 27, 2007 23:07 pm

hah die dj t1 heb ik ook gezien op de A7 lol !
maar jouw niet lomax :S hoe kan dat nou
ik ben nog wel een of andere eikel tegen gekomen die ging bumper kleven.. dus ik ben midden op de rotonde gestopt en uitgestapt ik d8 dat ie me al geraakt had en gevraagd wat ie moest zo dicht achterop me ,hij had me dus nog niet geraakt wil ik weer instappen rijd die sukkel express tegen me bumper aan ... dus ik zeg wat doe je nou eikel ! rijd je tegen me aan express zegt ie maakt toch niks uit.. man beetje verf eraf
het is dat me vrienden me tegen hielden anders was het dus zo met zn auto afgelopen

http://www.youtube.com/watch?v=fr_YpX59 ... ed&search=



geen grap btw.
niemand maar dan ook niemand moet aan me bus komen of er tegen aan rijden met zn domme hoofd !
alleen verf schade maargoed tis toch gewoon te triest..

kan iemand niet ff zn adres voor me opzoeken:
Kenteken: 16-NS-DH
Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming TOYOTA COROLLA; 1.6 16V VVT-I SEDAN
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine

ik heb hem verteld dat ik niet in zo een goedkope auto als hem reed en het daarom wel zonde vond dat hij er tegen aan reed lol !



maar iig de T3's
ik vind ze wel grappig maar ze zijn gewoon nog te duur.. en vind de t1 en t2 toch veel meer hebben dan de t3's inderdaad

Gebruikersavatar
Pogo
Gevorderde
Berichten: 993
Lid geworden op: za jun 17, 2006 17:26 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door Pogo » zo mei 27, 2007 23:21 pm

Dat Harley treffen was de Superrally, da's het grootste Harley treffen wat er in Nederland georganiseerd wordt en is elk jaar in een ander land, vorig jaar was het Noorwegen en volgend jaar Denemarken. In 1987 was het voor het laatst in NL.

O ja typ 3 is mijn type niet 8)
Never grow up

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4840
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Bericht door Thijs84 » ma mei 28, 2007 0:10 am

shit, morgen gaat het regenen.. :x

(off-toppic genoeg?)
zij die vielen zijn gevallen

Gebruikersavatar
Pogo
Gevorderde
Berichten: 993
Lid geworden op: za jun 17, 2006 17:26 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door Pogo » ma mei 28, 2007 8:00 am

Nee man da's kei on-topic, pasgeschorenschapen zijn pas off-topic :shock:
Never grow up

T2Bay

Bericht door T2Bay » ma mei 28, 2007 10:56 am

w3zl01d schreef:hah die dj t1 heb ik ook gezien op de A7 lol !
maar jouw niet lomax :S hoe kan dat nou
ik ben nog wel een of andere eikel tegen gekomen die ging bumper kleven.. dus ik ben midden op de rotonde gestopt en uitgestapt ik d8 dat ie me al geraakt had en gevraagd wat ie moest zo dicht achterop me ,hij had me dus nog niet geraakt wil ik weer instappen rijd die sukkel express tegen me bumper aan ... dus ik zeg wat doe je nou eikel ! rijd je tegen me aan express zegt ie maakt toch niks uit.. man beetje verf eraf
het is dat me vrienden me tegen hielden anders was het dus zo met zn auto afgelopen

http://www.youtube.com/watch?v=fr_YpX59 ... ed&search=



geen grap btw.
niemand maar dan ook niemand moet aan me bus komen of er tegen aan rijden met zn domme hoofd !
alleen verf schade maargoed tis toch gewoon te triest..

kan iemand niet ff zn adres voor me opzoeken:
Kenteken: 16-NS-DH
Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming TOYOTA COROLLA; 1.6 16V VVT-I SEDAN
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine

ik heb hem verteld dat ik niet in zo een goedkope auto als hem reed en het daarom wel zonde vond dat hij er tegen aan reed lol !



maar iig de T3's
ik vind ze wel grappig maar ze zijn gewoon nog te duur.. en vind de t1 en t2 toch veel meer hebben dan de t3's inderdaad
Ik herken het, de meeste mensen probeer ons ook nog even gauw voor te zijn bij rotondes en opritten, bang dat ze achter zo'n ouwe bus moet zitten te treuzelen. Valt tegen als ze dan toch effe gas moeten gaan geven om zo'n 2ltr bij te houden :D . Bussen dwingen in ieder geval weinig respect af in het hedendaagse verkeer en ik rij nou niet bepaald als een oud wijf. Bumperkleven maak ik ook vaak mee, stelletje aanstellers dat het zijn, het zit gewoon tussen de oren want qua snelheid is er niks aan de hand.

T2Bay

Bericht door T2Bay » ma mei 28, 2007 11:00 am

Lucius schreef:Oew jah zekerz, die hoekige vormen zijn helemaal niks voor mij.

Het design in die hele periode heeft qua vormgeving sowieso wat gedrochten opgeleverd:
Afbeelding
Afbeelding
Philips:
Afbeelding



[als ik offtopic ga; top ik het ook wel even off] :?
Dit design is NU helemaal hopeloos, maar dat was het design van de jaren 70 een aantal jaren geleden ook. Nu zijn de seventies inees weer "retro" en kan het weer helemaal (Gamma-reclame e.d.). Oranje en groen zijn ineens weer "hippe" kleuren. Over een aantal jaren is het helemaal eighties, let maar op. Voor mijn gevoel moet er eerst 30 jaar overheen gaan voor iets weer terug in de mode komt.

Die typische, tijdsgebonden design-items hebben wel hun charme vind ik, je ziet dan de laatste 20 jaar steeds minder, alles wordt neutraler en met minder emotie, tijdloos dus. Ik krijg ook maagkrampen als ik zo'n hopeloze kronkeltelefoon zie maar kan me indenken dat ik er over 10 of 15 jaar € 50,- of meer voor neer zal leggen :D

T2Bay

Bericht door T2Bay » ma mei 28, 2007 11:09 am

Nog even inhaken op bovenstaand; als je 10 jaar geleden in een T1 of T2 durfde rond te rijden was je toch op zijn minst een greenpeaceaanhanger of milieuactivist :D Toen werden ze alleen nog maar gebruikt als schaftkeet op het land bij het preipoten :D :D

Nu kom je er zelf mee op TV! 8)

T2Bay

Bericht door T2Bay » ma mei 28, 2007 11:16 am

Misschien raak ik trouwens wel weer te veel on-topic op dit grote off-topic gebeuren, sorry :lol:

sven
Actief Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Bericht door sven » ma mei 28, 2007 11:41 am

Zouden we gister ff om 13.30 naar die laatste Pirates of the Carribean gaan, hier in p'end was ie uitverkocht, vol, te laat kut!

Dus wij naar Amsterdam naar de Pathe Arena, de film begon daar om het half uur, dus dat was wel gunstig!

RIJDEN WE DE A2 OP, FILE!
BLIJKT ER DUS VAN DAT VOETBAL TE MOETEN WORDEN GESPEELD IN DIE SNELKOOKPAN!

KAN JE DUS OOK DAAR NIET NAAR DE FILM OMDAT ALLE, JA ALLE, PARKEERPLAATSEN/GARAGES VOL ZITTEN VANWEGE AL DAT VOETBALGAJES..........

toen maar weer naar huis gegaan, Zwartboek gehuurd, klaar!
burp...

Lucius

Bericht door Lucius » ma mei 28, 2007 11:44 am

Sven je avatar is best naar :shock:

Houden zo! =D>

sven
Actief Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Bericht door sven » ma mei 28, 2007 11:46 am

hahaha ja, goed he :lol:
burp...

Gesloten