Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
-
guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
-
Contacteer:
Bericht
door guidddo » wo jan 11, 2012 16:40 pm
Wilfred schreef:
Rock and roll !
De foto's zijn er weer
-
klaas
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2991
- Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: alkmaar
-
Contacteer:
Bericht
door klaas » do jan 12, 2012 16:58 pm
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?
-
Diederik
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6868
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Den Helder
-
Contacteer:
Bericht
door Diederik » do jan 12, 2012 17:09 pm
spuitbus L620 savannabeige
-
ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
Bericht
door ko de fries » do jan 12, 2012 18:54 pm
is toch torx???ik heb er ook een torx dop voor
grtz ko
If it ain,t broken,don,t try to fix it
-
fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10983
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
-
Contacteer:
Bericht
door fahtal » do jan 12, 2012 19:31 pm
torx heeft veel minder tanden..
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
-
Inactief Account
Bericht
door Inactief Account » do jan 12, 2012 19:33 pm
is geen torx ik weet even niet zo gauw hoe het wel heet
EDIT volgens internet is het veeltand torx
-
klaas
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2991
- Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: alkmaar
-
Contacteer:
Bericht
door klaas » do jan 12, 2012 20:11 pm
ik ben dus niet de enige die dit niet doorhad begrijp ik nu;-)
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?
-
Inactief Account
Bericht
door Inactief Account » do jan 12, 2012 20:22 pm
klaas schreef:ik ben dus niet de enige die dit niet doorhad begrijp ik nu;-)
hoef je je niet voor te schamen
is een veel gemaakte fout
ik heb zelfs nog ooit zo'n setje nodig als dop en als inbus maar dan in inch maten
-
fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10983
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
-
Contacteer:
Bericht
door fahtal » ma jan 16, 2012 13:02 pm
extra 2 liter motor blok compleet met injectie en kachelpotten.. als het goed is kan ik hem er zo inlepelen en dan kan agata rijden. ondertussen reviseer ik dan het originele blok.
ik heb nu een cj,ge en als laatste een gd. en nog een los injectie systeem.
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
-
Max
- Luchtgekoeld
- Berichten: 8140
- Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
- Locatie: Over de IJssel
Bericht
door Max » ma jan 16, 2012 13:25 pm
shadowman schreef:ik heb zelfs nog ooit zo'n setje nodig als dop en als inbus maar dan in inch maten
Tja dat krijg je met die amerikaanse rommel
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
-
wouthwortel
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4094
- Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
- Locatie: overbetuwe
Bericht
door wouthwortel » ma jan 16, 2012 16:39 pm
en
Voor warme winterdagen en koele zomernachten!
I am Wouth and I approve this message.
-
ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
Bericht
door ko de fries » ma jan 16, 2012 20:06 pm
If it ain,t broken,don,t try to fix it
-
hanhoo
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6699
- Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
- Bouwjaar Bus: 1976
- Locatie: Nerdwijk
Bericht
door hanhoo » di jan 17, 2012 19:26 pm
shadowman schreef:is geen torx ik weet even niet zo gauw hoe het wel heet
EDIT volgens internet is het veeltand torx
Aldus Wikipedia:
XZN, veeltand, multi-torx en spline is de benaming van een bout met een stervormig inwendig profiel. Het XZN-profiel lijkt op dat van een torx, maar heeft twaalf in plaats van zes punten. Het profiel bestaat niet uit twee zeshoeken, maar uit drie vierkanten, vandaar de Engelse benaming triple square. De tanden hebben dan ook een hoek van 90° in plaats van 120°, waardoor een inbussleutel niet kan worden gebruikt zonder de vertanding te beschadigen. Door het grote aantal tanden kan een groot aandraaimoment worden overgebracht. Een nadeel is de fijne vertanding en de conische doorsnede. Wanneer vuil zich ophoopt en de speciale XZN-sleutel niet diep genoeg in de bout wordt geduwd kan de vertanding gemakkelijk afslijten.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb
"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"
-
Stuif
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3899
- Lid geworden op: vr jun 15, 2007 17:32 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Maassluis
Bericht
door Stuif » do jan 19, 2012 15:24 pm
Lucht bevriest en kookt nooit
-
Baphi
- Luchtgekoeld
- Berichten: 7468
- Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: heb ik ja!
Bericht
door Baphi » do feb 02, 2012 21:23 pm
Deze:
Goeie kwaliteit voor een niet zo gekke prijs!
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)