Pertronix Groupbuy Slowchat

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
laflauwurhman
Gevorderde
Berichten: 518
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 0:14 am
Bouwjaar Bus: 1979
Locatie: Oosterbeek

Re: Pertronix Groupbuy Slowchat

Bericht door laflauwurhman » vr jan 06, 2012 22:55 pm

Hans!

Wat lees ik nou allemaal? Ik weet niet wat er precies gebeurt is maar ik betreur het feit dat er zodanige dingen zijn gebeurt waardoor jij er nu geen zin meer in hebt. Helaas ben ik nooit in de gelegenheid gekomen om een meeting mee te maken. Ik wil wel zeggen dat ik deze pertronix actie én jou actieve deelname aan het infotechnische gedeelte van het forum zeer waardeer. Fantastisch geregeld!!
En laat dat bedrag maar zitten hoor van het afhalen. Stop die ook maar in de spaarpot.

Fijn weekend!
T2b '79 Berlin 2ltr

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6360
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Pertronix Groupbuy Slowchat

Bericht door old brumax » vr jan 06, 2012 23:14 pm

Nou trek het je niet te veel aan Hans, het feit dat tnt pakketjes wegmaakt is bekend, is me zelf ook overkomen toen ik voor een vereniging een pakketje moest versturen vanuit apeldoorn naar limland per pakketpost kosten weet ik niet precies meer maar verzonden met track en trace
waarde was € 200,= .
eerst ging het pakket naar zwolle toen naar utrecht daarna naar amsterdam en toen was hij weg!!!!!!!!!
heel simpel niets van te halen was nl. niet verzekerd (+/- €18.= extra) was dacht ik niet nodig maar met tnt is dat wel nodig, ben zelfs brieven en kaarten kwijtgeraakt en 1 keer zelfs met de kerstpost dat een envelop was opengesneden de inhoud er uit gehaald en weer met plakband dichtgeplakt en verdergestuurd en ook aangekomen ( dus leeg)kun je nagaan hoe groot mijn vertrouwen nog is in tnt.
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: Pertronix Groupbuy Slowchat

Bericht door hanhoo » za jan 07, 2012 0:11 am

laflauwurhman schreef:En laat dat bedrag maar zitten hoor van het afhalen. Stop die ook maar in de spaarpot.


Was niet de bedoeling van mijn bericht, maar word gewaardeerd.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

laflauwurhman
Gevorderde
Berichten: 518
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 0:14 am
Bouwjaar Bus: 1979
Locatie: Oosterbeek

Re: Pertronix Groupbuy Slowchat

Bericht door laflauwurhman » za jan 07, 2012 17:54 pm

hanhoo schreef:
laflauwurhman schreef:En laat dat bedrag maar zitten hoor van het afhalen. Stop die ook maar in de spaarpot.


Was niet de bedoeling van mijn bericht, maar word gewaardeerd.


Tuurlijk, dat snap ik.
Ik vind alleen dat degene die zoiets organiseert absoluut geen kosten mag hebben aan zo'n actie, eerder wat eraan over houden|!
T2b '79 Berlin 2ltr

Plaats reactie