Ik ben wat dat betreft snel tevredenairhead schreef:In je eentje is dat ook lang niet zo leuk als met 8 busjes .....

Thanks!zomerbloempje schreef:Mooie filmpjes!
Oei een blauwe lamp in beeld..........
Vast welVWrijder schreef:Thanks!zomerbloempje schreef:Mooie filmpjes!
Dat moet gezichtsbedrog zijn! Die lamp is geeneens aangesloten!
Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?
1-tje zeker!VWrijder schreef: Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?
En zat die toevallig bij mij in de bus?martin_d_b schreef:1-tje zeker!VWrijder schreef: Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?![]()
Maar dat gaat nog wel even duren...
Vast wel gezichtsbedrog of vast wel sparen?zomerbloempje schreef:Vast welVWrijder schreef:Thanks!zomerbloempje schreef:Mooie filmpjes!
Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?![]()
8)
Beide denk ik!airhead schreef:Vast wel gezichtsbedrog of vast wel sparen?zomerbloempje schreef:Vast welVWrijder schreef: Thanks!
Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?![]()
8)
Dat jongetje die in de brandweerbus wilde zitten toevallig?martin_d_b schreef:1-tje zeker!VWrijder schreef: Zouden er nu bruiloftsgasten zijn die ook gaan sparen voor een T2 na deze onvergetelijke ervaring?![]()
Maar dat gaat nog wel even duren...