Na de mooie foto's en de reacties in het Brighton Breeze topic speel ik met de volgende gedachte:
Samen met mijn vrouw wil ik volgend jaar zo wie zo naar Engeland gaan voor een bezoek aan een VW bus evenement (Brighton Breeze) en daarna nog een citytrip naar Londen.
In navolging van het gezamelijke bezoek van een aantal VCT2'ers aan Le Bug Show zou ik wel een tripje naar Engeland willen organiseren.
Wat moet je daar dan bij voorstellen.
- Minimaal een driedaagse trip (vrijdag t/m zondag).
- Een gezamelijke boottocht naar Engeland
- Vanaf de boot in Engeland (voor de liefhebbers) gezamenlijk naar het evenement rijden.
- Samen op een camping overnachten.
- Gezamenlijk het evenement bezoeken.
- In overleg met de organisatie van het evenement een aparte VCT2 parkeerplek voor onze bussen proberen te regelen.
- Een gezamenlijke terugreis.
- En voor degene die er nog een paar dagen vakantie aan vast willen knopen heb je in ieder geval een excuus om Engeland eens te bezoeken.

Ik zou hiermee de gezamenlijk trip naar Le Bug Show willen doorzetten naar een jaarlijkse traditie.
"Gezamenlijk ieder jaar een ander buitenlands evenement bezoeken met een groepje VCT2'ers.
Le Bug Show was de 1e
Brighton Breeze de 2e ?????
........ de 3e (suggesties)
Ik wil niemand (van het bestuur of de activiteitencommissie) voor het hoofd stoten, maar ik wil de organisatie van de Brighton Breeze trip best op me nemen.
Groeten,
Robert 8)
Het weekend wordt verder als volgt ingedeeld:zomerbloempje schreef:We hebben nog geen exacte rij-tijden afgesproken
In principe wil ik op vrijdagmorgen vertrekken om rond 11 uur in Duinkerken te zijn om daar de boot van 12.01 te nemen
Een aantal wil graag al op donderdag vertrekken en gaat in de buurt van de boot op een camping overnachten (plaats nog niet helemaal vastgesteld)
Op zondagmiddag nemen wij de boot van 16.00 uur terug
(op enkele blijvers na die nog van een paar daagjes aan de andere kant van de sloot willen genieten)
We willen verder zoveel mogelijk samen rijden.
We gaan vanuit Dover rechtstreeks naar Brighton en kamperen op het kampeerterrein aldaar.
Op zaterdag ochtend gaan we dan naar de boulevard waar Neil als het goed is een plekje voor ons heeft gereserveerd.
Zaterdagavond weer kamperen in Brighton en dan zondag weer richting Brighton.
Samen naar dover en 16.00 uur met de boot naar huis