Strip vastgezet dmv blindklinkmoeren die ik erin heb geperst.

Onder de bank

En met de maxi-cosi erin, deze gebruik ik nu niet meer. Nu zit er een kinderstoel in.

Voordeel van dit systeem is dat je het betrekkelijk makkelijk vastzet op het moment dat je ze bijvoorbeeld IN een koker of stijl plaatst.zomerbloempje schreef:Kun je toch gewoon na (laten) maken?
Een vlakke plaat is niet zo moeilijk maken
Ik weet niet hoe je het precies bedoeld? heb je misschein een foto?jerupke schreef:Voordeel van dit systeem is dat je het betrekkelijk makkelijk vastzet op het moment dat je ze bijvoorbeeld IN een koker of stijl plaatst.zomerbloempje schreef:Kun je toch gewoon na (laten) maken?
Een vlakke plaat is niet zo moeilijk maken
Van plaatwerk gemaakt moet het dan al redelijk dik zijn.
Dit systeem is met blindklinknagels vast te zetten, omdat de sterkte door de bout en het originele materiaal ontstaat..
hebbe wejerupke schreef: bovendien moet je voor een stalen plaat een goede zaag,kolomboor en tappen hebben.
fijne draad moeren liggen volgens mij in het rek en anders zijn die te bestellenjerupke schreef:hebben we
EU norm is officieel niet van toepassing als je de gordel met gewone grove draad bevestigd..
Dat gevoel is wel belangrijk.jerupke schreef: Nou is dat een beetje muggenziften, wordt bij APK nooit gecontroleerd, maar is meer voor het gevoel.
Bas weet jij of Waldo deze al klaar heeft, ik ga onderhand het eea bijelkaar zoeken om deze in te bouwen.bas_T2a schreef:Gisteren op de meeting in Enkhuizen de gordeloplossing van Gliset bewonderd en vastgelegd:
Ik ben erg gecharmeerd van deze oplossing, omdat het er heel netjes, bijna origineel uitziet, maar ook erg degelijk aandoet. Gisteren heb ik nog even met de bedenker en maker (Waldo van VWBusbrothers) over gehad.
Ik zit eraan te denken om een groupbuy te organiseren, zodat deze oplossing in wat grotere aantallen aan te schaffen is.
Zijn er geïnteresseerden hiervoor? PB of mail (bas.kleingeldATplanet.nl) met anders even. Ik heb op 11 mei een afspraak bij Waldo voor een beurt, dus kan ik het gelijk bespreken!
Ik zal eens contact opnemen met Waldo, hierover.westy1969 schreef:Bas weet jij of Waldo deze al klaar heeft, ik ga onderhand het eea bijelkaar zoeken om deze in te bouwen.bas_T2a schreef:Gisteren op de meeting in Enkhuizen de gordeloplossing van Gliset bewonderd en vastgelegd:
Ik ben erg gecharmeerd van deze oplossing, omdat het er heel netjes, bijna origineel uitziet, maar ook erg degelijk aandoet. Gisteren heb ik nog even met de bedenker en maker (Waldo van VWBusbrothers) over gehad.
Ik zit eraan te denken om een groupbuy te organiseren, zodat deze oplossing in wat grotere aantallen aan te schaffen is.
Zijn er geïnteresseerden hiervoor? PB of mail (bas.kleingeldATplanet.nl) met anders even. Ik heb op 11 mei een afspraak bij Waldo voor een beurt, dus kan ik het gelijk bespreken!
Denk het ook wel, maar de vraag is wel of je er dan minder of meer last van hebt. Ik heb de rol de afgelopen zomer alleen gemerkt bij het opmaken en afhalen van het laken rond het matras, niet tijdens het (in-)slapen. Ik verwacht daarentegen dat een hogere rol eerder tot last zal zijn (stoten etc.).Max schreef:Is volgens mij eenvoudig te regelen.Udo schreef:Mooie oplossing. Alleen jammer dat die Rol net niet wat hoger zit.. ivm het kussen..