Benzinetank stoot strip

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6359
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Benzinetank stoot strip

Bericht door old brumax » do mei 11, 2023 16:05 pm

Als je hem weer terug monteert zet er dan voor de zekerheid een extra massadraad van de tankmeter ergens naar een massapunt waar je bij kan zodat je altijd mogelijkheid van controle hebt, het is mij nu overkomen helaas dat alles erin zit testrit gister gemaakt doet de meter het niet, voor de zekerheid het stekkertje nageken maar die zat er in en goed klem en ook schoon dus dat kan het niet zijn , maar omdat de tank helemaal in rubber ligt maakt ie geen massa dus werkt de meter niet, nu nog een oplossing bedenken zonder alles uit te bouwen!!
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

Davy_B.
Actief Lid
Berichten: 452
Lid geworden op: di okt 19, 2021 18:04 pm
Bouwjaar Bus: 1972

Re: Benzinetank stoot strip

Bericht door Davy_B. » do mei 11, 2023 19:35 pm

Kan je geen metalen spanring rond de moer doen van de tankaansluiting waar de benzine leiding vertrekt en daar je massa nemen om te testen? Daar heb je ook je massa liggen voor de versnellingsbak... Zal het inderdaad in de gaten houden als ik hem moet terug plaatsen!

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6359
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Benzinetank stoot strip

Bericht door old brumax » do mei 11, 2023 21:24 pm

Die oplossing had ik ook al in gedachten! Was meer een waarschuwing voor iedereen die de tank eruit heeft of wil halen.
Het is bij mij nog weer iets moeilijker, de vlotter in de tank heeft de geest gegeven, heb een gat moeten slijpen en heb de meter/gever/vlotter er nu uit na alles getest te hebben was dit nog de enigste optie of natuurlijk alles er weer uit slopen!! :evil:
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

lord Jazz
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 05, 2022 13:40 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: Benzinetank stoot strip

Bericht door lord Jazz » zo mei 14, 2023 11:44 am

old brumax schreef:
do mei 11, 2023 21:24 pm
Die oplossing had ik ook al in gedachten! Was meer een waarschuwing voor iedereen die de tank eruit heeft of wil halen.
Het is bij mij nog weer iets moeilijker, de vlotter in de tank heeft de geest gegeven, heb een gat moeten slijpen en heb de meter/gever/vlotter er nu uit na alles getest te hebben was dit nog de enigste optie of natuurlijk alles er weer uit slopen!! :evil:
Goede tip ga ik meenemen.

Plaats reactie