Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
los limbos
Luchtgekoeld
Berichten: 1668
Lid geworden op: do jul 29, 2010 21:01 pm
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Baarlo Limburg

Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Bericht door los limbos » di sep 27, 2011 16:30 pm

Omdat het best lastig is om goede stoelen te vinden zonder hoofdsteunen voor mijn bus, de volgende vraag.

Zijn de frame 's van de stoelen met of zonder hoofdsteunen gelijk aan elkaar, behalve dan de bevestigingen voor de hoofdsteunen?

Waarom ik dit vraag?
Anders wil ik mijn stoelen voorzien van voering en bekleding voor het type zonder hoofdsteunen.
http://vw-mplate.com/mcode.php?lang=EN&id=4830" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Re: Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Bericht door Max » di sep 27, 2011 16:34 pm

los limbos schreef:Omdat het best lastig is om goede stoelen te vinden zonder hoofdsteunen voor mijn bus, de volgende vraag.

Zijn de frame 's van de stoelen met of zonder hoofdsteunen gelijk aan elkaar, behalve dan de bevestigingen voor de hoofdsteunen?

Waarom ik dit vraag?
Anders wil ik mijn stoelen voorzien van voering en bekleding voor het type zonder hoofdsteunen.


Stoelen zijn bij mijn weten allemaal gelijk aan elkaar 8)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

janblije
Nieuweling
Berichten: 46
Lid geworden op: di sep 25, 2012 8:45 am
Bouwjaar Bus: 1977

Re: Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Bericht door janblije » wo jun 12, 2019 17:16 pm

Hallo,

Nog even een vraag over hoofdsteunen. Wij hebben een T2b Westfalia camper origineel Nederlands van 1977 met nog de bruine originele voorstoelen zonder hoofdsteunen. Nu wil ik graag deze stoelen laten bekleden met de geel geruite stof en direct hoofdsteunen monteren alleen ik zie in de rugleuning geen gaten voor de steunen. Ze zijn ook niet te voelen. Mijn vragen nu:
Passen er wel hoofdsteunen op deze stoelen? Bovendien hoor ik dat er twee verschillende types hoofdsteunen bestaan? En als laatste wie heeft er evt nog hoofdsteunen te koop? Dank. Jan
Volkswagen T2b Westfalia Taigagrühn 1977

Gebruikersavatar
Tuinkabouter90
Luchtgekoeld
Berichten: 1998
Lid geworden op: wo aug 13, 2014 13:32 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Joure
Contacteer:

Re: Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Bericht door Tuinkabouter90 » do jun 13, 2019 22:36 pm

janblije schreef:
wo jun 12, 2019 17:16 pm
Hallo,

Nog even een vraag over hoofdsteunen. Wij hebben een T2b Westfalia camper origineel Nederlands van 1977 met nog de bruine originele voorstoelen zonder hoofdsteunen. Nu wil ik graag deze stoelen laten bekleden met de geel geruite stof en direct hoofdsteunen monteren alleen ik zie in de rugleuning geen gaten voor de steunen. Ze zijn ook niet te voelen. Mijn vragen nu:
Passen er wel hoofdsteunen op deze stoelen? Bovendien hoor ik dat er twee verschillende types hoofdsteunen bestaan? En als laatste wie heeft er evt nog hoofdsteunen te koop? Dank. Jan
Wij hebben ook een 77 en bij de bijrijder zat ook geen hoofdsteun. Bij het frame zou je 2 buisjes moeten voelen. Heb toen ook zelf de bekleding door gestoken en de hoodsteun geplaatst. Zit op bijna alle stoelen had ik toen wel begrepen

janblije
Nieuweling
Berichten: 46
Lid geworden op: di sep 25, 2012 8:45 am
Bouwjaar Bus: 1977

Re: Verschil in stoel met of zonder hoofdsteunen.

Bericht door janblije » za jun 15, 2019 22:23 pm

Hallo.

Ik heb de stoel eruit gehaald en aan de achterkant gevoeld. Er zit niets. Ook geen gaten in de bovenste rand. Echt een kale stoel waar geen hoofdsteunvoorbereiding in zit. Uniek denk ik. Dus dan maar op zoek naar stoelen met hoofdsteunen. Iemand nog iets staan?
Volkswagen T2b Westfalia Taigagrühn 1977

Plaats reactie