Hallo,
Wij hebben een t2 uit 1978 zakelijk gekocht en willen deze verkopen. Op dit moment is ze niet verzekerd en bij de rdw afgemeld. Maar om haar te verkopen moet ze tijdelijk weer verzekerd worden zodat mensen ermee kunnen proefrijden.
Weet iemand een voordelige simpele wa verzekering die we zouden kunnen afsluiten tot de verkoop heeft plaatsgevonden?
Alvast bedankt voor t meedenken.
Groet van Marjan
Wa verzekering voor t2 camper zakelijk
- Thijs84
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1971
Re: Wa verzekering voor t2 camper zakelijk
Zakelijk, heb je dan geen groene platen, of zakelijk in de zin van geen auto handelaar.
Anders is het aanmelden bij de rdw en verzekeren. Verzekering opzeggen als hij verkocht is. Wa verzekering voor een oldtimer of camper is niet zo duur.
Misschien dat je ook een 1dags kenteken kan krijgen bij de rdw. Die zou je dan even moeten mailen. Reageren vrij snel is mijn ervaring
Anders is het aanmelden bij de rdw en verzekeren. Verzekering opzeggen als hij verkocht is. Wa verzekering voor een oldtimer of camper is niet zo duur.
Misschien dat je ook een 1dags kenteken kan krijgen bij de rdw. Die zou je dan even moeten mailen. Reageren vrij snel is mijn ervaring
zij die vielen zijn gevallen
Re: Wa verzekering voor t2 camper zakelijk
Wij zijn geen autohandelaar maar verhuren campers. Deze leuke t2 heeft 7 jaar in de verhuur gezeten maar t wordt tijd om er afscheid van te nemen. We willen zelf vaker op vakantie en de t2 wordt eigenlijk alle weekenden verhuurd.
Vandaar de vraag. Bedankt voor je meedenken. Ik zal eens bij de rdw navragen
Vandaar de vraag. Bedankt voor je meedenken. Ik zal eens bij de rdw navragen