Volkswagen maatje gezocht - Geldermalse

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jitze
Beginner
Berichten: 75
Lid geworden op: zo mar 08, 2009 23:08 pm
Locatie: Utrecht

Volkswagen maatje gezocht - Geldermalse

Bericht door Jitze » di sep 15, 2009 12:50 pm

Ik heb een T2B-tje uit 1979 met een 2l motor staan in Geldermalse. Mijn plan is om er een lange trip me te maken, via frankrijk / portugal / maroko, afrika in te trekken.

Maaar nu heb nog niet al te veel verstand van... eigenlijk alles:) Daarom ben ik op zoek naar iemand die in de omgeving van Geldermalse woont en zin heeft om een keer samen er naar te gaan kijken.

[edit] Iemand met wat meer technisch verstand. Iemand die met mij de motor even kan door lopen en kan aanwijzen o.a. wat er aan de motor moet gebeuren om hem reisklaar te maken (hoorde iets over externe oliekoelers en olieluchtfilterbaden). Of iemand die gewoon heel graag een kopje koffie kwam halen en over VW busjes wil praten ;) [/edit]
Laatst gewijzigd door Jitze op di sep 15, 2009 13:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
kermie
Gevorderde
Berichten: 969
Lid geworden op: di nov 28, 2006 13:11 pm
Locatie: Gemert

Bericht door kermie » di sep 15, 2009 12:53 pm

Neem eens contact op met BeijingBay, zij zijn eerder naar Beijing gereden en gaan volgend jaar naar het WK in Zuid-Afrika vanuit Nederland.
Niet eens een LEGO® bus..

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Bericht door Lomax » di sep 15, 2009 13:14 pm

Goh Jitze, hoe kom jij hier nu terecht :lol:

Gebruikersavatar
Jitze
Beginner
Berichten: 75
Lid geworden op: zo mar 08, 2009 23:08 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Jitze » di sep 15, 2009 13:15 pm

kermie schreef:Neem eens contact op met BeijingBay, zij zijn eerder naar Beijing gereden en gaan volgend jaar naar het WK in Zuid-Afrika vanuit Nederland.
van Bestemming Beijing? (http://www.drivetheplanet.nl/)
Lomax schreef:Goh Jitze, hoe kom jij hier nu terecht :lol:
Kreeg een hint van iemand via hyves;)

Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Re: Volkswagen maatje gezocht - Geldermalse

Bericht door Baphi » di sep 15, 2009 13:30 pm

Jitze schreef:Ik heb een T2B-tje uit 1979 met een 2l motor staan in Geldermalse. Mijn plan is om er een lange trip me te maken, via frankrijk / portugal / maroko, afrika in te trekken.

Maaar nu heb nog niet al te veel verstand van... eigenlijk alles:) Daarom ben ik op zoek naar iemand die in de omgeving van Geldermalse woont en zin heeft om een keer samen er naar te gaan kijken.
Hoi Jitze,

Leuk dat je je hier meldt, maar zou je je vraag iets specifieker willen omschrijven?
- Zoek je iemand om samen met jou in de bus mee te reizen
- zoek je iemand die technisch verstand heeft van T2's?
- zoek je iemand die tips heeft voor lange reizen?

Ik woon in de buurt van Geldermalsen en ik werk ín Geldermalsen, maar heel technisch ben ik niet, dus daar kan ik je niet echt mee helpen. Een keer buurten in Geldermalsen kan natuurlijk altijd! Kom ik een keer langs met mijn bus :-)
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » di sep 15, 2009 14:57 pm

Je kunt een keer naar de Brabantse sleuteldagen in Den Bosch gaan van de keverclub
Lid van de club hoef je niet te zijn, inschrijven is wel nodig
Kun je eventueel een keer olie verversen, kleppen, stellen en je bougies en contactpuntjes na kijken.
Het is wel nodig dat je je van te voren wat voorbereid zodat je wel wat kunt zonder hulp
maar als je er niet uit komt is er hulp aanwezig
KEEP CALM and spend all your money on an old VW

Plaats reactie