Hallo,
ik heb mijn gaspedaal geheel vernieuwd. Dus niet alleen het pedaal, maar ook de onderdelen in en onder de cabine.
Het oude pedaal was echt " gaar ", en het geheel is nu veel strakker uiteraard. Nu is mijn volgend probleem, als ik de motor start, deze hoog in de toeren loopt.
Waar kan ik het beste de gaskabel terug draaien? Het is een 1700 cc dubbele carburateur.
stationair
- old brumax
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6364
- Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: arnhem
Re: stationair
Is het niet de automatische choke?
blijft hij hoog in toeren lopen ook als hij warm is, dus na tien minuten met gas spelen moet hij lager in toeren lopen en dat is op de carbs af te stellen, de kabel heeft meestal wel iets speling dus daar ga je niet je stationair mee regelen, verder heb ik geen ervaring met dubbele carbs.
blijft hij hoog in toeren lopen ook als hij warm is, dus na tien minuten met gas spelen moet hij lager in toeren lopen en dat is op de carbs af te stellen, de kabel heeft meestal wel iets speling dus daar ga je niet je stationair mee regelen, verder heb ik geen ervaring met dubbele carbs.
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!
En zo blijft er altijd wat te wensen!
-
- Actief Lid
- Berichten: 378
- Lid geworden op: za aug 06, 2016 18:45 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
Re: stationair
Is de gaskabel aan de kant van de carburateur in de gaskabelnippel misschien te strak gespannen?
De gaskabel kan worden gespannen als je het schroefje in de de gaskabelnippel losdraait.
Of heeft de gaskabel de verkeerde lengte?
De gaskabel kan worden gespannen als je het schroefje in de de gaskabelnippel losdraait.
Of heeft de gaskabel de verkeerde lengte?