Beste T2 Liefhebbers,
Sinds kort loopt onze VW T2 niet helemaal lekker meer. Na inspectie ben ik erachter gekomen dat de inlaatmoffen behoorlijke slijtage vormen en zijn uitgedroogd.Wat is de makkelijkste en snelste manier om nieuwe rubbers te monteren? Het complete inlaatspruitstuk uitbouwen?
Groeten, Wouter
Vervangen inlaatmoffen 1600 dubbelpoorts motor
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Re: Vervangen inlaatmoffen 1600 dubbelpoorts motor
Als het goed is hoef je het niet uit te bouwen. Als je de bevestigingen losmaakt kun je het ver genoeg naar links en naar rechts schuiven waardoor je de moffen kunt vervangen.WouterT2 schreef:Beste T2 Liefhebbers,
Sinds kort loopt onze VW T2 niet helemaal lekker meer. Na inspectie ben ik erachter gekomen dat de inlaatmoffen behoorlijke slijtage vormen en zijn uitgedroogd.Wat is de makkelijkste en snelste manier om nieuwe rubbers te monteren? Het complete inlaatspruitstuk uitbouwen?
Groeten, Wouter
Verstuurd vanaf mijn aanraakschermmobielecommunicatiekoelkast.
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Vervangen inlaatmoffen 1600 dubbelpoorts motor
als je daadwerkelijk denkt dat die lek zijn, moet je er even met remreiniger op spuiten. Veranderd het motortoerental, dan heb je een lek gevonden.
Zo niet, kan je ze alsnog wel vervangen als ze oud lijken maar gaat het je probleem niet oplossen.
Zo niet, kan je ze alsnog wel vervangen als ze oud lijken maar gaat het je probleem niet oplossen.
Take the planet and make it spin your way