Mensen. Pas alsjeblieft op met de benzine. Ik vertrouw die e10 echt niet meer.
Mijn moderne pomp was vanochtend een sproeier. Het membraan lijkt lek en maakt er een bende van .
Na de winter stalling zet ik hem op contact. Hoor de pomp tikken en wacht tot die stopt(op druk is) dit doet hij niet. Ik denk nog wat vreemd.... maar ach... dus starten en lopen.
5 minuten warmlopen kom ik terug bij de bus. Ligt er een mooie plas benzine onder...
Wees dus waakzaam... check dubbel check. En bus hoort niet naar benzine te ruiken. Pak het direct aan...
Waarschuwing
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10981
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Waarschuwing
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Re: Waarschuwing
Vrijdag de dynamo terug ingebouwd (na revisie) en ook maar gelijk nieuwe brandstofslangen gezet.
Nu gebruik in wel altijd de ethanol- & leadstabilisator van oldtimerolie.be, tank alleen bp ultimate of Shell V-power 98,maar de pomp had ik inderdaad nog niet aan gedacht.
Het is hoe dan ook een gemeen goedje...
Verstuurd vanaf mijn aanraakschermmobielecommunicatiekoelkast.
Nu gebruik in wel altijd de ethanol- & leadstabilisator van oldtimerolie.be, tank alleen bp ultimate of Shell V-power 98,maar de pomp had ik inderdaad nog niet aan gedacht.
Het is hoe dan ook een gemeen goedje...
Verstuurd vanaf mijn aanraakschermmobielecommunicatiekoelkast.
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl