revisie

Gebruikersavatar
blokkever
Luchtgekoeld
Berichten: 2642
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Sebaldeburen

Re: revisie

Bericht door blokkever » wo mar 29, 2017 22:35 pm

Yep koppen heb ik inderdaad hergebruikt, wel met nieuwe kleppen, klepgeleiders en klepveren en koppen zijn bewerkt.
Koppen zijn dus wel gereviseerd, maar heb alles zelf gedaan met een beetje hulp van mijn collega's voor de bewerkingen.

Ben nu ook weer met een met een type 4 bezig waar ik een stapje verder mee ga, daarvan zullen de kosten waarschijnlijk wel iets hoger uitvallen.

Reef blue
Actief Lid
Berichten: 383
Lid geworden op: do mar 26, 2015 10:44 am
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Portengen/ Kockengen

Re: revisie

Bericht door Reef blue » wo mar 29, 2017 23:53 pm

Fahtal schreef;
het is een dure hobby en dat is belangrijk om te beseffen
Als bus is het een heel betaalbare bus. Als hobby (camper) is het een dure hobby.

Ik kan me ook voorstellen dat een hele nette Westfalia in een hele goede staat van onderhoud heel duur gaat worden als je er bijvoorbeeld 4 weken mee op vakantie gaat. Dat zijn dan hele dure weken.

Ik ben nog steeds van plan om een mobiel campersetje te maken voor de bus. 48 weken gebruiken als auto en bijvoorbeeld 4 weken als camper...het is tenslotte een combi.

Maar goed, terug naar het topic, ik ga morgen Eeveewee zijn factuur eens grondig vergelijken.
groet!


Ritsaert

T2B 1977 2L L-jetronic GE, reef blue en pastel wit, daily driver 7 personen

Reef blue
Actief Lid
Berichten: 383
Lid geworden op: do mar 26, 2015 10:44 am
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Portengen/ Kockengen

Re: revisie

Bericht door Reef blue » do mar 30, 2017 8:19 am

Ik heb Eeveewee zijn factuur vergeleken maar dat is een heel ander verhaal. Ik zal kijken of ik mijn factuur kan bijvoegen.
groet!


Ritsaert

T2B 1977 2L L-jetronic GE, reef blue en pastel wit, daily driver 7 personen

Plaats reactie