Zou iemand misschien een tip kunnen geven over motorbeplating?
Ik stap over van dubbelpoorts type 1 met warmtewisselaars en enkele carb naar type 1 zonder warmtewisselaars en met dubbele carbs
Het ventilatorhuis (zonder uitgangen naar warmtewisselaars) heb ik al op het oog. Hoe zit het met het achterste deel waar de koelluchtbuizen doorheen gaan en waar de gaten voor de voorverwarming inzitten? Iemand wellicht tips over wat daarvoor te gebuiken? (ook qua pasvorm)
het gaat om een t2a (denk dat dit niet uitmaakt?)
motorbeplating achterste deel
- blokkever
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2642
- Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Sebaldeburen
Re: motorbeplating achterste deel
De gaten zul je zelf dicht moeten maken, voor het mooiste resultaat las je ze dicht met een goed passend stukje plaatstaal.
Een snellere oplossing is d.m.v. 2 plaatjes die iets groter zijn dan het gat.
Deze klem je op het motorplaatwerk over het gat d.m.v een centrale schroef (parker) of met een boutje en een moertje.
Een snellere oplossing is d.m.v. 2 plaatjes die iets groter zijn dan het gat.
Deze klem je op het motorplaatwerk over het gat d.m.v een centrale schroef (parker) of met een boutje en een moertje.