Gonzo schreef:
bedankt, ik was van plan om 123/lpg te kopen, ik had niets gehoord over de instellingen problemen.
en turbo ik heb een standard 1600 en rij tussen 300 en 350 km voor 55 liter
Gonzo schreef:
Turbo.d schreef:dat is zeer interessante info. Met wat voor een motor rijden jullie en wat is dan nu het verbruik op LPG
jerupke schreef:Pfff, wat een verbruik zeg. Ik rij met mijn pepped up type 1 (1800cc) met KEMA caravan erachter en vakantiespulken voor 2 volwassenen, 3 kinderen en een hond heen en weer naar St Tropez met een verbruik van precies 1 op10....
jerupke schreef:Pfff, wat een verbruik zeg. Ik rij met mijn pepped up type 1 (1800cc) met KEMA caravan erachter en vakantiespulken voor 2 volwassenen, 3 kinderen en een hond heen en weer naar St Tropez met een verbruik van precies 1 op10....
Gonzo schreef:jerupke schreef:Pfff, wat een verbruik zeg. Ik rij met mijn pepped up type 1 (1800cc) met KEMA caravan erachter en vakantiespulken voor 2 volwassenen, 3 kinderen en een hond heen en weer naar St Tropez met een verbruik van precies 1 op10....
Met onze kamper type 1 1600 met hoog dak en aanhanger met motoren naar frankrijk ook gewoon 1 op 10 maar das makelijk met de lange einden stabiele snelheid.
Dat stadswerk nekt ons verbruik
Turbo.d schreef:dan toch maar eens gaan rond snuffelen bij LPG boeren.
jerupke schreef:Gonzo schreef:jerupke schreef:Pfff, wat een verbruik zeg. Ik rij met mijn pepped up type 1 (1800cc) met KEMA caravan erachter en vakantiespulken voor 2 volwassenen, 3 kinderen en een hond heen en weer naar St Tropez met een verbruik van precies 1 op10....
Met onze kamper type 1 1600 met hoog dak en aanhanger met motoren naar frankrijk ook gewoon 1 op 10 maar das makelijk met de lange einden stabiele snelheid.
Dat stadswerk nekt ons verbruik
Sorry, de zin was al zo lang... Hihi
We zijn toen helemaal binnendoor naar St Tropez gereden.....
Turbo.d schreef:Nog ff over het verbruik, ik heb een nieuw gebouwd en nabewerkt onderblok type 1 1600cc, alles in die motor is op elkaar afgestemd zodat hij zo zuiver mogelijk loopt. Fred uit Doesburg heeft um gebouwd.
Anyway, mijn verbruik ligt altijd zo rond de 1:8 1:9, hoe kan het dan dat bijv Jeroen met een caravan achter de bus een gunstiger vebruik heeft dan ik.
Of zou dat komen door meer lucht weerstand van mijn resece wiel op de neus, westfalia dak en zonneklep
wouthwortel schreef:Turbo.d schreef:dan toch maar eens gaan rond snuffelen bij LPG boeren.
Als je toch gaat snuffelen: vraag eens na of het toegestaan is om je uitlaatgassen direct door de verdamper heen te sturen (dit doen ze bij heftrucks); geen water nodig, geen verdamperstift nodig.
Turbo.d schreef:Nog ff over het verbruik, ik heb een nieuw gebouwd en nabewerkt onderblok type 1 1600cc, alles in die motor is op elkaar afgestemd zodat hij zo zuiver mogelijk loopt. Fred uit Doesburg heeft um gebouwd.
Anyway, mijn verbruik ligt altijd zo rond de 1:8 1:9, hoe kan het dan dat bijv Jeroen met een caravan achter de bus een gunstiger vebruik heeft dan ik.
Of zou dat komen door meer lucht weerstand van mijn resece wiel op de neus, westfalia dak en zonneklep
Gonzo schreef:Turbo.d schreef:Nog ff over het verbruik, ik heb een nieuw gebouwd en nabewerkt onderblok type 1 1600cc, alles in die motor is op elkaar afgestemd zodat hij zo zuiver mogelijk loopt. Fred uit Doesburg heeft um gebouwd.
Anyway, mijn verbruik ligt altijd zo rond de 1:8 1:9, hoe kan het dan dat bijv Jeroen met een caravan achter de bus een gunstiger vebruik heeft dan ik.
Of zou dat komen door meer lucht weerstand van mijn resece wiel op de neus, westfalia dak en zonneklep
Het gewicht van je rechter voet is ook zeer bepalend
Kan ook zijn dat Jeroen een griekse rekenmachine heeft gebruikt