Bij Globus moeten de fuseekogels vervangen worden. VW gebruikt Werkzeug 459/1. Kan iemand mij daaraan helpen?
En ik weet dat eea ook kan met een pijp etc, maar er komt zoveel druk op te staan, dat ik geen risico wil nemen. Veel te link
VW 459/1 voor fuseekogels
- Globus
- Actief Lid
- Berichten: 239
- Lid geworden op: za okt 28, 2006 17:53 pm
- Locatie: Zwerver
- Contacteer:
VW 459/1 voor fuseekogels
Er zijn kachelpotten...
EN Eberspächers!
EN Eberspächers!
Re: VW 459/1 voor fuseekogels
http://www.vwbusclub.nl/VW-ARTIKELEN/vw-fusee.htm
een ooit door mij geschreven artikel maar nu zonder juiste auteur vermelding
is wat werk maar goed te doen.
Ik ben er inmiddels ook achter dat er niet zo erg veel kracht nodig is om de fusee in de draagarm te persen, met behulp van een stuk buis kun je de nieuwe fusee goed mbv een vuistje (moker) in de draagarm drijven.
een ooit door mij geschreven artikel maar nu zonder juiste auteur vermelding
is wat werk maar goed te doen.
Ik ben er inmiddels ook achter dat er niet zo erg veel kracht nodig is om de fusee in de draagarm te persen, met behulp van een stuk buis kun je de nieuwe fusee goed mbv een vuistje (moker) in de draagarm drijven.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
Re: VW 459/1 voor fuseekogels
bedoel je die? 459/1 klinkt zo geheimzinnig . . .
ziet er uit als een stuk pijp . .
stukje dikwandig laten afzagen bij de plaatselijke ijzerboer?
De foto's zijn er weer