Dit is zo'n exemplaar
Een aansluiting op het spruitstuk met een vacuumslang heeft echter zeker de voorkeur.
Ik ga deze pomp gebruiken in combi met een vacuumschakelaar waarmee er altijd een stabiele onderdruk wordt gecreëerd in de rembekrachtiger.
hanhoo schreef:Een rembekrachtiger is net als stuurbekrachtiging: een luxe, en geen noodzaak. Je moet inderdaad wat je schrijft: harder trappen zonder. Als je voldoende spierkracht in de benen hebt, voegt het niets toe.
Als je alsnog wilt plaatsen, bedenk dan dat je het wiel aan het uitvinden ben ten opzichte van de standaard bus. Helemaal als je met een elektrische pomp gaat werken. Die raad ik zelf overigens af omdat de kosten niet opwegen tegen de baten en omdat er niets zo betrouwbaar is als de mechanische vacuum van je motorblokje.
Er staat mij overigens iets bij dat mensen hem ombouwde omdat de hoofdremcilinder van het de T2a niet meer nieuw te krijgen is. Corrigeer me als ik het mis heb.