Obonobo schreef:He Jerupke, ik heb er naar gekeken, maar ik begrijp niet helemaal hoe het werkt. Wat doen de balgen precies, bijvoorbeeld. Daarom heb ikhet er nog niet tussen gezet. Ik heb bij CE gekeken, maar ik werd er niet wijs uit. Als je het kort omschrijft, zet ik het erbij!
Zie bovenstaande foto, het bovenste veerpakket blijft origineel, op de bovenste asbuis komen steunen, waar de balgen ONDERworden gemonteerd.
In de onderste asbuis wordt het veerpakket vervangen of draaibaar gemaakt.
oor middel van 2 'armen' wordt het onderste veerpakket aan de onderkant van de luchtbalgen vastgemaakt.
Als je nu de veerbalg leeglaat zakt de bus, als je de veerbalg opblaast, gaat de bus omhoogAfhankelijk van de druk in de balgen is dus de hoogte, maar ook de veerkwaliteit instelbaar.
Beperkende factor zijn ook hier je fuseekogels, tenzij je dropped spindels monteert.
Voordeel, op knopdruk kun je de hoogte veranderen.
PS op de foto ontbreken de luchtbalgen zelf, maar kon even zo snel geen foto vinden.