Dropped spindels of foksy? (verlagen van de bus)
Slammed Panel is -voorlopig- gestopt met het maken van dropped spindels voor de T2.
De kwaliteit van de kogels is erg wisselend, en daardoor kunnen (en willen) ze niet de
verantwoordelijkheid op zich nemen.
Marco baalde er wel van, want er was al een hele waslijst, maar tot de kwaliteit van de
kogels weer aan hun maatstaven voldoet worden er geen setjes dropped spindels meer
geleverd.
De kwaliteit van de kogels is erg wisselend, en daardoor kunnen (en willen) ze niet de
verantwoordelijkheid op zich nemen.
Marco baalde er wel van, want er was al een hele waslijst, maar tot de kwaliteit van de
kogels weer aan hun maatstaven voldoet worden er geen setjes dropped spindels meer
geleverd.
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Gat in de markt???Area51 schreef:Slammed Panel is -voorlopig- gestopt met het maken van dropped spindels voor de T2.
De kwaliteit van de kogels is erg wisselend, en daardoor kunnen (en willen) ze niet de
verantwoordelijkheid op zich nemen.
Marco baalde er wel van, want er was al een hele waslijst, maar tot de kwaliteit van de
kogels weer aan hun maatstaven voldoet worden er geen setjes dropped spindels meer
geleverd.
onderdelen nodig? PB maar!
Niet voor mij in ieder geval
Het probleem is de wisselnde kwaliteit kogels, die toch iedere keer in hetzelfde doosje zit.
Hun leverancier -QH- laat ze maken waar het het goedkoopst is, dus tis iedere keer weer
een verrassing wat erin zit vertelde Marco me. Een goede kennis van mij heeft wat contact
met gieterijen, en misschien dat hij wat voor Slammed Panel kan gaan betekenen.
Voorlopig dus ff niet leverbaar, maar wordt ongetwijfeld weer vervolgd ...
Het probleem is de wisselnde kwaliteit kogels, die toch iedere keer in hetzelfde doosje zit.
Hun leverancier -QH- laat ze maken waar het het goedkoopst is, dus tis iedere keer weer
een verrassing wat erin zit vertelde Marco me. Een goede kennis van mij heeft wat contact
met gieterijen, en misschien dat hij wat voor Slammed Panel kan gaan betekenen.
Voorlopig dus ff niet leverbaar, maar wordt ongetwijfeld weer vervolgd ...
- ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
- Gonzo
- Actief Lid
- Berichten: 418
- Lid geworden op: vr apr 27, 2007 11:26 am
- Locatie: Zutphen
- Contacteer:
Daar ben ik het helemaal mee eens Ko.ko de fries schreef: ik vind de hoogte van mijn bus juist zo lekker , geen drempelproblemen , lekker op karresporen kunnen rijden , leuke camping plekkjes ofroad te kunnen bereiken ,wat is nu het nut van verlagen?? betere wegligging of bochten gedrag?? ik heb dit nooit gesnapt groetjes van highrider ko
We stoten nu al ons hoofd aan de luifel
Two stroke or not two stroke
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
tis meer voor de looks denk ikko de fries schreef: ik vind de hoogte van mijn bus juist zo lekker , geen drempelproblemen , lekker op karresporen kunnen rijden , leuke camping plekkjes ofroad te kunnen bereiken ,wat is nu het nut van verlagen?? betere wegligging of bochten gedrag?? ik heb dit nooit gesnapt groetjes van highrider ko
onderdelen nodig? PB maar!
- ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
Bij de meeste bussen die ik tegenwoordig laag zie staan gaat het maar om 1 ding, nl hoe lager, hoe vetter !!
Ikzelf zie een bus graag 'bruikbaar' laag, dwz een centimeter of 10 verlaging, maar toch nog steeds maximaal gebruiksgemak. Met mijn 1977 T2b heb ik vanaf begin 1998 t/m november 2005 zo'n kleine 100.000 km in een bruikbaar lage stand gereden, en dat staat hij ook nog steeds, ware het niet dat er nu een motorprobleem is, en de bus alweer 2 jaar stilstaat. Ik kon in die 10cm lagere stand nog steeds een goeie 700 kilo hout laden, en kon er in Engeland, Belgie, Frankrijk en Zwitserland de kleinste begaanbare bergweggetjes mee op. Voordeel van een lagere bus is minder zijwind gevoeligheid, iets stugger, minder duikneigingen bij het remmen en een relaxter stuurgedrag .. mits er geen 18" wielen onder zitten
Ikzelf zie een bus graag 'bruikbaar' laag, dwz een centimeter of 10 verlaging, maar toch nog steeds maximaal gebruiksgemak. Met mijn 1977 T2b heb ik vanaf begin 1998 t/m november 2005 zo'n kleine 100.000 km in een bruikbaar lage stand gereden, en dat staat hij ook nog steeds, ware het niet dat er nu een motorprobleem is, en de bus alweer 2 jaar stilstaat. Ik kon in die 10cm lagere stand nog steeds een goeie 700 kilo hout laden, en kon er in Engeland, Belgie, Frankrijk en Zwitserland de kleinste begaanbare bergweggetjes mee op. Voordeel van een lagere bus is minder zijwind gevoeligheid, iets stugger, minder duikneigingen bij het remmen en een relaxter stuurgedrag .. mits er geen 18" wielen onder zitten
- ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
- vwcrewcab
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1722
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
- Locatie: Middelburg (ZL)
Dan was hetw el echt drama, kan me voorstellen dat als je zoveel bestellingen/interesse hebt uitstaan voor je product, dat het lastig is om te zeggen:" nu even niet!"Area51 schreef:Slammed Panel is -voorlopig- gestopt met het maken van dropped spindels voor de T2.
De kwaliteit van de kogels is erg wisselend, en daardoor kunnen (en willen) ze niet de
verantwoordelijkheid op zich nemen.
Marco baalde er wel van, want er was al een hele waslijst, maar tot de kwaliteit van de
kogels weer aan hun maatstaven voldoet worden er geen setjes dropped spindels meer
geleverd.
Vooral wanneer je inkomsten ermee gepaart gaan.
Waren zij het niet die verzwaarde kogels van een jeep (merk weet ik even niet meer) gebruikten?!
Dat betekend dat de kogels voor die auto's ook niet echt denderend zijn!
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!