Dit is mijn eerste post en ik verwacht dat het niet mijn laatste zal zijn. Sinds deze zomer ben ik bezitter van een Amerikaanse T2a Westfalia van 1970. Nu enkele maanden later is de bus een leeg karkas en hangt het varkentje aan het spit om gewassen te worden. Ruimte waar ik eraan kan werken en stallen was slecht vinden. Ik heb hem nu gestald bij mijn 75 jarige vader die zijn tweede jeugd herleefd en helemaal in zijn element is met zijn lasapparaat wat stof stond te vangen. Dat ik de bus daar gestald heb was ook wel een beetje met voorbedachte rade. Hij heeft al eens een kevertje volledige gestript en weer in elkaar gezet dus wist ik wel dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan. We zijn nu samen een nieuw verhaal aan het schrijven in het boek de herinneringen. Tot zo ver mijn introductie. De bus staat op ca. 20 km van mij huis dus neem ik klussen mee naar huis die ik daar kan doen doordeweeks terwijl mijn vader stiekem zijn las klussen aan de bus voortzet. Hij noemt het zijn "huiswerk" dat hij van mij opgedragen krijgt. Als ik hem doordeweeks app dan vraagt mijn moeder aan hem of de "baas" appt. Maar dat terzijde. Ik heb mijn cockpit mee naar huis genomen. Daar zit een lampje in van de handrem. Het rode lensje kan je indrukken en er zit een veer om. Echter blijft het niet in zijn behuizing zitten. Ik heb het internet af lopen speuren en kan niet vinden of er iets kapot is aan het geheel. Heeft er iemand kijk op wat er mis zou kunnen zijn met het lampje en wat is de functie van het indrukken ervan?