T2 Brasil (T1,5 ) - airco
- blokkever
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2650
- Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Sebaldeburen
Re: T2 Brasil (T1,5 ) - airco
Zo een heb ik ook op zolder liggen.
Je hebt nog wel wat meer onderdelen nodig om dit weer werkend te krijgen.
Ook zul je de verdamper om moeten bouwen om deze geschikt te maken voor de huidige koelmiddelen.
Dat wordt nog een behoorlijk project om het weer werkend te krijgen.
Je hebt nog wel wat meer onderdelen nodig om dit weer werkend te krijgen.
Ook zul je de verdamper om moeten bouwen om deze geschikt te maken voor de huidige koelmiddelen.
Dat wordt nog een behoorlijk project om het weer werkend te krijgen.
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: T2 Brasil (T1,5 ) - airco
Ik heb hem werkend in jouw bus gezien, krijg je vooral koude knieën van.blokkever schreef: ↑zo nov 28, 2021 9:47 amZo een heb ik ook op zolder liggen.
Je hebt nog wel wat meer onderdelen nodig om dit weer werkend te krijgen.
Ook zul je de verdamper om moeten bouwen om deze geschikt te maken voor de huidige koelmiddelen.
Dat wordt nog een behoorlijk project om het weer werkend te krijgen.
KEEP CALM and spend all your money on an old VW
- blokkever
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2650
- Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Sebaldeburen
Re: Bus hangt achter door, oplossing rode koni's?
Kan ook lekker zijn als het buiten de bus tropisch warm is.
Toen ik de bus kocht was vrijwel alles er uit en af gesloopt, alleen de under-dash unit zat er nog in.
Leidingen waren doorgesneden, condensors waren er niet meer bij en de compressor kreeg ik los meegeleverd (York) omdat de motor er ook uit lag.
Maar die van mij blijft voorlopig nog wel even op zolder liggen.
Als ik me ooit ga vervelen ga ik er misschien nog eens mee bezig, maar dan wel met een nieuwe compressor waarbij geen hakwerk in de motorruimte nodig is.
Toen ik de bus kocht was vrijwel alles er uit en af gesloopt, alleen de under-dash unit zat er nog in.
Leidingen waren doorgesneden, condensors waren er niet meer bij en de compressor kreeg ik los meegeleverd (York) omdat de motor er ook uit lag.
Maar die van mij blijft voorlopig nog wel even op zolder liggen.
Als ik me ooit ga vervelen ga ik er misschien nog eens mee bezig, maar dan wel met een nieuwe compressor waarbij geen hakwerk in de motorruimte nodig is.