Toekomst Bullitreffen GrossGlockner

Data en cruise afspraken voor meetings buitenland
Forumregels
Verzoeke het onderwerp als volgt neer te zetten "van dag - tot dag maand, naam evenement"
Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Toekomst Bullitreffen GrossGlockner

Bericht door Briebelbus » za okt 09, 2021 8:16 am

van Facebook afgehaald:

https://www.facebook.com/bullitreffen

Großglockner VW-Bulli-Treffen
49 min ·

Belangrijke informatie over het Grossglockner VW Bullitreffen
Ik ben niet langer gastheer van het traditionele Grossglockner VW Bullitreffen. De bijeenkomst is sinds 1996 om de twee jaar gedaan en heeft in 2018 gepiekt met meer dan 400 deelnemende luchtgekoelde VW-bussen. In 2020 kon de bijeenkomst vanwege corona niet gevoerd worden. Ondertussen zijn de randvoorwaarden aanzienlijk veranderd.
Ikzelf ben nu ernstig ziek en ben momenteel in herstel en ik hoop dat alles goed komt.
Andere redenen zijn de aanscherping van de parkeersituatie en de mogelijkheid om te vertrekken in het konvooi. We hebben de hele jaren altijd veel geluk gehad met ons evenement en konden de vergaderingen zonder enig ongeluk aan.
Veel, trouwe en enthousiaste bulli-vrienden hebben een welgemeende dankjewel. Ik en mijn familie waren altijd tevreden over zoveel enthousiasme van de deelnemers.
Ik wil graag de langdurige assistenten en supporters bedanken, we hebben altijd samen mooie ontmoetingen mogen organiseren.
Dus ik mag hopen op jullie begrip en zou nog steeds blij zijn als VW-Bullis ons in Kals am Gro ßglockner blijft ontmoeten. Misschien op de traditionele datum-2. weekend in juli (vr-zat-zon) om de twee jaar in een recht jaar.
Iedereen bedankt en felicitaties voor de toekomst.
Kaspar Unterberger
Kals, in oktober 2021

-----------------

Zo zonde om te lezen, Dit treffen staat heel hoog op mijn lijst om een keer heen te gaan, en nu is het afgelopen. :(
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Plaats reactie