straatfestival Easterbarren te Eastermar

Data en cruise afspraken voor meetings binnenland
Forumregels
Verzoeke het onderwerp als volgt neer te zetten "van dag - tot dag maand, naam evenement"
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tuinkabouter90
Luchtgekoeld
Berichten: 1998
Lid geworden op: wo aug 13, 2014 13:32 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Joure
Contacteer:

straatfestival Easterbarren te Eastermar

Bericht door Tuinkabouter90 » di aug 02, 2016 23:17 pm

via FB kreeg ik een verzoekje binnen van Hetty Kramer Zeilstra,
zij schreef mij :

Hallo Richard en Esther, ik ben voor het straatfestival Easterbarren te Eastermar op zoek naar eigennaren van zo'n vw camper..heb er inmiddels 3 bereid gevonden om hun bus te laten zien aan publiek. mijn vraag is of jullie mensen in friesland kennen die in bezit zijn van zo'n camper. Ik zou de expositie graag uitbreiden.
Zie graag een reactie tegemoet, vriendelijke groet Hetty fan Stifting Easterbarren

hallo hetty, zie nu je berichtje, want komen net terug van vakantie. wanneer zou dit dan plaats vinden en hoeveel had je in gedachten?? dan zal ik in de club eens een balletje opgooien

Wat fantastisch, het is op zaterdag 27 augustus, 's middags. Ik heb inmiddels 2 groene vw campers en een rood/ beige met aanhanger,en er staat nog een groene in de wacht, dan zou ik er 4 hebben. Maar als je via je club nog 2 enthousiast kan krijgen( en meer is ook geen probleem) dan zou ik dat fantastisch vinden.
Het straatfestival trekt +/- tussen de 8 en 9000 bezoekers. Om een sfeerimpressie te krijgen kun je ons vinden op FB of via de website van Eastermar. http://www.easterbarren.nl/ Ook daarop een link naar de website van het Easterbarren, die dit jaar voor het eerst in de lucht is.
Ik kan een bijdrage toezeggen voor rijkostenvergoeding, verder wordt jullie over de middag broodjes met thee of koffie en / of een frisdrankje aangeboden.

Zelf moet ik helaas werken.
maar misschien zijn hier nog een paar die haar willen helpen en dit leuk vinden.
misschien kun je haar zelf vinden op FB anders stuur ik het berichtje wel door :mrgreen:

Gebruikersavatar
blokkever
Luchtgekoeld
Berichten: 2636
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 9:17 am
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Sebaldeburen

Re: straatfestival Easterbarren te Eastermar

Bericht door blokkever » wo aug 03, 2016 12:32 pm

Mijn bus is helaas nog niet klaar, ik had het anders erg leuk gevonden hier aan mee te werken!
Ik kan evt. wel met de kever komen??

Plaats reactie