andere velgen - gasburners - maar breder?

Zoek je iets ? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
ahijstek
Nieuweling
Berichten: 30
Lid geworden op: di jul 13, 2021 18:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978

andere velgen - gasburners - maar breder?

Bericht door ahijstek » za dec 24, 2022 15:16 pm

Hallo,

Zie de velgen op onze verbouwde bus:
https://www.dropbox.com/s/fxozzpr24ei77 ... 3.jpg?dl=0
Dit zijn 5x130 - 15 inch x 6J velgen , ET35
Banden zijn 185 x 65 x 15

Toen ik hieraan begon dacht ik 'chroom, prachtig' - maar ik vind de velgen toch too much.

Daarom ben ik aan het kijken naar andere velgen. Gasburners (zwart) lijken me mooier maar ... ik kom ze maar in 1 maat tegen:
5,5 x 15
Op de foto zie je (met name achterbanden) dat er veel ruimte is tussen band en buitenkant wielkast - met smallere velgen wordt het er niet beter op - of ik moet gaan spelen met de ET denk ik.

Ook heb ik deze velgen ooit gezien:
https://www.dropbox.com/s/ota7s63amyrqi ... g.jpg?dl=0
dit zijn 5-gats - maar geen idee welk merk - en of dit 5x112 , 5x130 , 5x205 - of anders is?

Iemand een idee, advies? Spelen met ET - of zijn gasburners elders wel in andsere maten te krijgen?

Dank!

Plaats reactie