Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Zoek je iets ? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Plaats reactie
Meremun
Lurker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jan 17, 2022 21:53 pm
Bouwjaar Bus: 1971

Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Bericht door Meremun » ma jan 17, 2022 22:03 pm

Wij zijn op zoek naar een speld in een hooiberg maar wie weet kunnen we die via deze weg vinden. Mijn opa heeft in de jaren 80 tot 2002 een donkergroen T2 volkswagenbusje met oranje hefdak gehad. Hij is inmiddels overleden, maar als familie hebben we fijne herinneringen aan de bus en we zouden het heel erg leuk vinden om mijn oma (85) op haar verjaardag te verrassen door haar nog een keer een ritje met het busje te laten maken. Is er hier in de groep misschien iemand die iemand kent die dit busje nu heeft/heeft gehad, of denkt ons op een andere manier te kunnen helpen? Kenteken (Nederlands) is 45-09-PU en hij schijnt in 2017 nog een nieuwe eigenaar te hebben gekregen. We horen het graag!

Gebruikersavatar
mobiel70
Luchtgekoeld
Berichten: 3401
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
Contacteer:

Re: Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Bericht door mobiel70 » do jan 20, 2022 0:55 am

De auto bestaat nog steeds, zag ik in de rdw-registratie. De km-stand is in 2019 voor het laatst geregistreerd, de kleur is (nog steeds) groen. Er moet een mogelijkheid zijn om te achterhalen wie de huidige bezitter (de derde eigenaar) van deze bus is, maar ik zou niet weten op welke manier dat moet. Als je de tweede eigenaar weet te vinden kan die wellicht aangeven wie de bus van hem/haar heeft gekocht. Succes met je zoektocht!
hartelijke groet!
Johan.


Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6360
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Bericht door old brumax » do jan 20, 2022 11:01 am

Dat is heel erg moeilijk tot onmogelijk via de normale kanalen, de politie mag dat niet vrijgeven net als de rdw, in het verleden konden autohandelaren wel in die registers maar particulieren niet, alleen platte agenten die er helaas altijd waren en ook zullen blijven geven dergelijke info.
Oproepen via de sociale media schijnen nog wel eens suc6 te hebben omdat daar veel mensen actief zijn.
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

Gebruikersavatar
mobiel70
Luchtgekoeld
Berichten: 3401
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
Contacteer:

Re: Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Bericht door mobiel70 » vr jan 21, 2022 16:50 pm

Natuurlijk willen we wel graag de afloop weten!
hartelijke groet!
Johan.


Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/

Grijze Zweedse T2B
Lurker
Berichten: 4
Lid geworden op: di mei 25, 2021 18:17 pm
Bouwjaar Bus: 1979

Re: Opzoek naar het oude busje van mijn opa

Bericht door Grijze Zweedse T2B » di jan 25, 2022 12:11 pm

Je kan een brief/mail sturen naar de RDW, met het verzoek om contact te leggen met de huidige eigenaar. Even uitleggen waarom je dat wilt, dan stuurt de RDW dit verzoek naar de huidige eigenaar en is het aan hun om wel of geen contact met je op te nemen.

Succes!

Plaats reactie