Gezocht t1 of t2 voor filmproject

Zoek je iets ? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gebruikersavatar
DieHardSofty
Nieuweling
Berichten: 22
Lid geworden op: do feb 25, 2016 12:34 pm
Bouwjaar Bus: 1972

Gezocht t1 of t2 voor filmproject

Bericht door DieHardSofty » za sep 26, 2020 21:44 pm

Dag lui, ik was gevraagd als bestuurder van mijn bus beschikbaar te zijn voor het onderstaande. Het leek mij heel leuk om dat te doen want de mensen die het voor elkaar qillen krijgen zijn gedreven en super aardig. Maar had niet begrepen dat het voor mij betekende om dan vanuit Den Haag helemaal naar Drachten te rijden.

Woont of is er een busser ergens in het noorden die a.s. dinsdag deze mensen wil helpen bij hun ideeën. Er is een vergoeding van 100,- maar heb je die niet (helemaal) nodig gaat de rest in hun projekt.

Stichting de vrolijkheid zet zich in voor jongeren die hier in Nederland zijn gekomen uit gebieden vanwaaruit ze zijn gevlucht.

Ik zou het echt graag doen maar het is zoooo ver. Voor iemand uit de buurt is het supertof te doen.

Tot weer eens bij een coronavrije voor of najaarsmeeting! Alle goeds, Jeroen

Dit is hun oproep:

Voor een muziek videoclip met bewoners en rappers van azc Drachten, zijn Aqil Dahhan van WebAct en Stichting de Vrolijkheid op zoek naar een Volkswagen busje T1 of T2.
Draaien: Dinsdag 29 september in het Noorden van Nederland. Tijd iig van 15.00 tot 19.00 of korter.
Er is een klein budgetje en het is voor het goede doel!

Het busje komt mooi in de video clip deze komt op de sociaal media , youtube. Wellicht en hopelijk ook op landelijke tv gezet.. zeker wanneer de ideeën op beeld komen!

Heel erg bedankt voor een reactie, meedenken en/of doorposten.

Aqil_d@hotmail.com
Mobiel 0613365911

Plaats reactie