Bustent DWT Zelte Sprint2

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gebruikersavatar
MaJoSaHu
Beginner
Berichten: 55
Lid geworden op: zo jul 08, 2012 7:19 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Lansingerland

Bustent DWT Zelte Sprint2

Bericht door MaJoSaHu » za jun 19, 2021 12:58 pm

Mooie bustent te koop, gebruikt voor een T2 maar ook geschikt voor andere soorten/maten busjes. Praktische tent, rondom volledig af te sluiten zodat je met de bus op pad kunt zonder dat al je spullen open en bloot op de camping achterblijven. Te koppelen aan de busgoot met een soort luifeltje, dus altijd droog in en uit stappen! Inclusief grondzeil en binnententje. Kwaliteit van het doek is uitstekend, er zit geen weer in. Het grondzeil van de grote en binnentent heeft een enkele kleine reparatie (wat knaagschade van muisjes) en enkele elastieken zijn aan vervanging toe. Verder nog steeds een heel fijne en nette tent, geleverd in bijbehorende zak, inclusief sluisklemmetjes en haringen. Op de foto staat ook een luifel, deze is niet te koop. Stuur een PB voor meer foto's of info!
Nieuwprijs €400, te koop voor €150
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
eindelijk!

Plaats reactie