shore power inlet USA origineel verchroomd

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Bullie
Lurker
Berichten: 1
Lid geworden op: za feb 06, 2021 15:19 pm
Bouwjaar Bus: 1968

shore power inlet USA origineel verchroomd

Bericht door Bullie » za feb 06, 2021 15:31 pm

Ik heb een originele shore power inlet USA te koop die ik heb laten verchromen. Ik heb er een verloop steker bij zodat je met een contrasteker connectie kan maken. Rubber is vernieuwd en het kabeldoosje is gespoten. Eigenlijk helemaal gerestaureert en mooier dan die uit de fabriek kwam. Zal even moeten zoeken maar ik denk zelfs dat ik het originele 110V aluminium technisch plaatje erbij heb.
Bij interesse kun je mij mailen. Prijs is vast, verchromen heeft me al meer gekost. Dit is voor de restaurateur die dit op waarde schat.
Ik vraag er 125 euro voor. Ik kan nog meer foto's versturen als dat gewenst is.
Afbeelding

Plaats reactie