T2 Westfalia Berlin 1976 Taiga Groen

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Dazzlemannetje
Lurker
Bouwjaar Bus: 1976

T2 Westfalia Berlin 1976 Taiga Groen

Bericht door Dazzlemannetje » za mar 08, 2025 15:35 pm

Jaren geleden ben ik lid geweest van de VCT2 en de jaren erna heb ik heel weinig tot geen tijd meer besteed aan mijn bus.
Vandaar dat de tijd is gekomen om hem door te geven aan de volgende liefhebber.

Het gaat om een Amerikaanse import T2 Westfalia Berlin 1976 Taiga Groen
Eerlijke en goed harde bus die niet strak getrokken is en dus geleefd heeft en nog steeds lekker loopt.
Je kan er zo mee gaan kamperen maar heeft wel wat liefde nodig. Om wat op te noemen:
De 2 e accu is wel aangesloten en naar binnen getrokken maar moet nog verder verdeeld worden.
De originele westfalia koelbox is werkend geïnstalleerd maar moet nog aangesloten worden. En zo zijn er meer van dit soort dingetjes.
Bij serieus interesse kan ik eventueel meer foto’s delen via whatsapp en een filmpje van de motor.

Vraagprijs: 23.500,-
Tellerstand: 88.777 Miles (volgens RDW onlogisch omdat ze km en Miles door elkaar halen)

Bijzondere kernmerken:

- heeft een originele tijds klokje in dashboard
- tankdop met sleuteltje
- Chrome motor lid met sleutel
- klassieke radio met originele VW logo’s op de knoppen.
(Radio heeft wel aandacht nodig)
- krukje
- originele tafel met verleng stuk.
- Dashboard tafeltje met poot. (Staat niet op de foto)

Optioneel heb ik de originele porta potti kist te koop voor 450,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie