hoeveel denken jullie dat dit me zou kosten ?
hoeveel denken jullie dat dit me zou kosten ?
Ben nog steeds op zoek naar een busje en ben misschien van plan om eentje te kopen zonder motor en boite maaaaarrr...
Aangezien dit meestal toch nogal essentiele onderdelen van een bus zijn kan ik natuurlijk niet zonder, en moet ik dit dus ook meerekenen in het budget.
Hoeveel zou ik nu ongeveer betalen voor een deftig draaiende motor en een boite die niet na twee dagen uiteenvalt
Aangezien dit meestal toch nogal essentiele onderdelen van een bus zijn kan ik natuurlijk niet zonder, en moet ik dit dus ook meerekenen in het budget.
Hoeveel zou ik nu ongeveer betalen voor een deftig draaiende motor en een boite die niet na twee dagen uiteenvalt
Met of zonder motor??
http://www.home.versatel.nl/max040/vw-drukgroep.htm (onderaan de pagina)
http://www.home.versatel.nl/max040/vw-t2-motorklus3.htm (tussendoor)
http://www.vwbusclub.nl/VW-ARTIKELEN/vw-klussen.htm voor altijd handige artikeltjes
Ja ja ja ik weet het, spam maar ik help die jongen er een beetje mee 8)
http://www.home.versatel.nl/max040/vw-drukgroep.htm (onderaan de pagina)
http://www.home.versatel.nl/max040/vw-t2-motorklus3.htm (tussendoor)
http://www.vwbusclub.nl/VW-ARTIKELEN/vw-klussen.htm voor altijd handige artikeltjes
Ja ja ja ik weet het, spam maar ik help die jongen er een beetje mee 8)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- vwcrewcab
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1722
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
- Locatie: Middelburg (ZL)
Dat denk ik ook wel, is al een redelijk bedrag, dus dan mag je er ook wel van uit gaan dat je redelijk spul krijgt 8)Max schreef:Volgens mij is dat de Belgische equivalent van versnellingsbakkrokie schreef:ff domme vraag: wat is een boite?
PS voor 1200 euro moet je een eind kunnen komen (1600 dan te verstaan)
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!
Je komt zoizo al in de geschiedenisboekjes omdat je een T2-rijder bentMax schreef: (kom ik nou ook in geschiedenisboekjes 8) )
1200 euro voor een 1600 motor, en zit nu wat rond te kijken, maar zie dan plots overal staan enkelpoorts/dubbelpoorts...
Maakt dit ook een verschil in prijs, verkrijgbaarheid van stukken,...
Klopt, 1600 enkelpoorts (zogenaamde B-motor, genoemd naar de lettercode en niet het T2 model) werd standaaard geleverd in de 68 en 69 modellen, later werd de 1600 dubbelpoorts A-motoren standard geleverd.vwcrewcab schreef:Dubbelpoorts kom zit meestal in een T2b, heeft ook wat meer vermogen, en is volgens mij (ook onderdelen) makkelijker te vinden.
Verschil?? 3 pk om precies te zijn.
Inderdaad is en A-motor gemakkelijker te vinden dan een B (zijn er meer van gemaakt) maar heel veel onderdelen zijn onderling uitwisselbaar (of uitwisselbaar te maken)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.