VDO Olietempmeter, toerenteller en voltmeter incl. houder en peilstok

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

VDO Olietempmeter, toerenteller en voltmeter incl. houder en peilstok

Bericht door hanhoo » za mar 16, 2019 14:31 pm

Deze VDO meters zijn in bijna nieuwstaat en komen uit mijn Kever die apart de verkoop in gaat.Gezamenlijke nieuwprijs is boven de € 300. Vraagprijs voor dit moois is € 195. Inbouwframe kan los op de plaats van de radio, of in het bakje zowel als onder als opbouw gemonteerd worden. Ik had het frame met meters op de plaats van de radio en gebruikte het bakje om de (moderne) radio ietwat uit het zicht onder het dashboard te monteren (zie laatste foto).

Mag weg liefst 1 koop voor een goed bod. Voordeel van 1 koop is dat de bedrading voor spanning en verlichting al is aangebracht. Meters zijn in overleg ook los te koop. Olietemperatuur meter gaat alleen weg samen met de peilstok. Losse verkoopprijs n.o.t.k.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Reacties graag per PB of via e-mail naar hanhoo[at]xs4all.nl. Opsturen geen probleem.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: VDO Olietempmeter, toerenteller en voltmeter incl. houder en peilstok

Bericht door hanhoo » za mar 16, 2019 16:38 pm

En verkocht voor de vraagprijs. Dat ging snel.
[mod edit]En dan ook maar het topic gesloten[/mod edit]
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Gesloten